וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בני הרצליה מול מכבי תל אביב

27.2.2015 / 16:10

הקבוצה של מיקי גורקה תנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות כשתארח את מוליכת הטבלה (19:35, ספורט 5) שמגיעה בסגל חסר מאוד ללא שחורציאניטיס ולנדסברג

ברני ארדוב

המחזור ה-20 בליגת העל, שנפרש על פני חמישה ימים, יגיע מחר (שבת) לסיומו במשחק בו תארח בני הרצליה את מכבי תל אביב (19:35, ספורט 5). המשחק בין הקבוצות היה אמור להיערך במקור ביום ראשון האחרון, אך לאחר דחיית גמר גביע המדינה הוא נדחה ביום אחד ליום שני. קבוצות התחתית בליגה הביעו תרעומת על כך שמכבי תל אביב עשויה להופיע לא בהרכב מלא, ובמנהלת הסכימו לדחות את המשחק ליום שבת. הקבוצות נפגשו פעם אחת העונה, בסיבוב הראשון ביד אליהו, כשמכבי תל אביב מנצחת בקלות 73:89. להרצליה שבעה ניצחונות בהיסטוריה על מכבי תל אביב, כולל בימי בני השרון, כשבמשחקי הבית של הקבוצה המאזן עומד על 4:21 לטובת הצהובים.

רק לפני שלושה שבועות, אחרי משחק הליגה נגד הפועל תל אביב, בני הרצליה חשה במשבר. הקבוצה מהשרון הרגישה את ההתאוששות של מכבי אשדוד, והפלייאוף היה במרחק די גדול. בקבוצה החליטו לעשות מעשה, סיימו את ההתקשרות עם מולי קצורין ומינו את מיקי גורקה. יחד עם עוזר המאמן לשעבר הצליחה הרצליה לנצח את גלבוע/גליל וביום שני האחרון את מכבי חיפה, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-21, ועלתה אל המקום השמיני, בידיעה שניצחון נוסף בשני המשחקים הקרובים יספיק ככל הנראה למקום השמיני בתום הסיבוב השני. הרצליה מקבלת תפוקה יפה מאבירם זליקוביץ' במחזורים האחרונים כשרשם 13.5 נקודות ו-3.5 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים. מי שאוהב לפגוש את מכבי תל אביב הוא ג'וליאן רייט, שבשלושה מפגשים נגד הצהובים במדי ראשון לציון קלע 21.3 נקודות בממוצע.

מכבי תל אביב סימנה וי על המשימה הראשונה בשבוע הקשה שמצפה לה כשגברה בקושי על פנאתינייקוס אמש במסגרת המחזור הראשון בסיבוב השני של הטופ 16 ביורוליג. למכבי מחכים עוד שלושה משחקים בשישה ימים, כשהמטרה היא לא להפסיד אף משחק, ולהמנע מפציעות נוספות של שחקני הסגל. הצהובים מגיעים למשחק ללא סופוקליס שחורציאניטיס וסילבן לנדסברג הפצועים, כשלפני המשחק תתקבל החלטה סופית האם להעניק מנוחה לדווין סמית' במשחק הזה, או במשחק נגד מכבי אשדוד ביום שני. בשל הפציעה של לנדסברג, רק שלושה שחקנים ישראלים בכירים נמצאים בסגל של גיא גודס - יוגב אוחיון, ג'ייק כהן ואלכס טיוס, ולכן המאמן יוסיף לרוטציה גם את ארד הררי הצעיר. מכבי תקווה להמשך היכולת הנהדרת של יוגב אוחיון, שמוביל את ליגת העל במדד הפלוס מינוס. כשאוחיון לא על הפרקט, מכבי מפסידה העונה ב-39 הפרש.

שחקן בני הרצליה דרון וושינגטון. מגד גוזני
המומנטום יימשך? דרון וושינגטון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully