וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

113:117 לפיניקס על OKC, טריפל דאבל שני רצוף לווסטברוק

רצף הניצחונות של הת'אנדר, שעמד על שבעה, נקטע בתום דו קרב גדול בין אריק בלדסו שפלרטט עם טריפל דאבל לבין כוכב אוקלהומה סיטי שהגיע ליעד, אך פספס הזדמנות להשוות בהארכה

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. AP
לילה משונה. ווסטברוק/AP

פרט לניצחון הגדול של קליבלנד על גולדן סטייט, התקיים הלילה (בין חמישי לשישי) משחק אחד בלבד ב-NBA, בו פיניקס קטעה את רצף הניצחונות של אוקלהומה סיטי עם 113:117 מותח אחרי הארכה.

seperator

פיניקס סאנס (28:31) - אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26:32) 113:117

הת'אנדר הגיעו לאריזונה כפייבוריטים אחרי שבעה ניצחונות רצופים, אך המשחק הפך לדו קרב מרתק בין ראסל ווסטברוק ואריק בלדסו, שהסתיים כשידו של גארד פיניקס על העליונה. בהיעדרו של קווין דוראנט שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים, ווסטברוק שוב תפס פיקוד ולמרות ערב קליעה משונה (12 מ-38 מהשדה, 1 מ-10 מהשלוש), רשם טריפל דאבל שני ברציפות עם 29 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

זה לא הספיק, כאמור, למול תצוגה לא פחות מרשימה של אריק בלדסו, שעושה רושם כמי שמרגיש בנוח מאז עזיבתו של גוראן דראגיץ', שחלק איתו את הדקות בקו האחורי עד לא מזמן. בלדסו היה רחוק רק אסיסט אחד מטריפל דאבל עם 28 נקודות, 13 ריבאונדים, תשעה אסיסטים ואפילו ארבע חסימות. עשרים שניות לזתום הזמן החוקי מרקיף מוריס העלה את הסאנס ליתרון שלוש, אך ווסטברוק ענה בסל ועבירה, לפני שאיבקה חסם את מוריס ושלח את המשחק להארכה. גם ההארכה הייתה צמודה, בלדסו ושתיים מדויקות של פי ג'יי טאקר מהקו סגרו עניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן פיניקס סאנס ברנדון נייט. AP
עצרו את הת'אנדר. ברנדון נייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully