וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי: "הגיע ללברקוזן לנצח". רודי פלר: "הישג יוצא מן הכלל"

קפטן אתלטיקו מדריד הודה שהגרמנים היו עדיפים, סימאונה הוסיף: "הסגנון שלהם דומה לשלנו". צ'לאניולו שכבש את שער הניצחון: "הראינו את הכוח שלנו, אפשר לעלות לרבע הגמר"

שחקני אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, דייגו גודין מאוכזבים. רויטרס
מבחן גדול בגומלין. גריזמן וגודין שלא ישחק במדריד/רויטרס

באייר לברקוזן שמה אמש (רביעי) מאחור את הפרומה הלא טובה בבונדסליגה (שני הפסדים ותיקו בשלושה משחקים), התעלמה מהיותה אנדרדוג וגברה על אתלטיקו מדריד 0:1 במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות.

הגרמנים שהציגו משחק נחוש ואגרסיבי, היו עדיפים לאורך כל המשחק וקפטן אתלטיקו, גבי, הודה בסיום ש"ללברקוזן הגיע לנצח". אלופת ספרד תצטרך להסתדר בגומלין ללא טיאגו שהורחק בדקה ה-76 ודייגו גודין, שייעדר בגלל כרטיס צהוב שספג אמש.

שחקני לברקוזן חוגגים. GettyImages
הגיע להם. שחקני לברקוזן/GettyImages

כובש השער, הקאן צ'לאניולו, אמר אחרי המשחק: "הראינו את הכוח שלנו. השילוב שלי עם בלארבי מצוין והוא נתן לי כדור גדול בגול. אנחנו יודעים כמה אתלטיקו חזקה בבית, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו היום, נהיה בעמדה טובה לעלות שלב".

המנהל המקצועי של לברקוזן, שחקן העבר רודי פלר: "ניצחון על קבוצה בקלאסה של אתלטיקו מדריד הוא ללא ספק הישג. אחרי כמה משחקים לא טובים בליגה, עשינו הערב עבודה יוצאת מן הכלל. כולם היו מפוקסים משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום".

המאמן רוג'ר שמידט: "זה צעד ראשון ואם נצליח לעלות לרבע הגמר זה יהיה חלום. התגוננו היטב, היינו קומפקטיים, השחקנים חזרו לעמדות ועזרו אחד לשני. עשינו התקפות מעבר טובות והיינו מאוד חדים כשעלינו למעלה".

עוד באותו נושא

שמינית גמר ליגת האלופות: לברקוזן ניצחה את אתלטיקו מדריד 0:1

לכתבה המלאה
מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. GettyImages
"לשתי הקבוצות היה מצב אחד טוב, הם ניצלו אותו ואנחנו לא". סימאונה/GettyImages

דייגו סימאונה שהיה עצבני במהלך המחצית הראשונה ואף התעמת עם המאמן המארח רוג'ר שמידט, אמר: "אני יוצא מפה די מרוצה, התוצאה גם הייתה יכולה להיות פחות טובה. לברקוזן משחקת בסגנון מסוים והיא עושה את זה טוב, זה סגנון דומה לשלנו. לשתי הקבוצות היה מצב אחד טוב, הם ניצלו אותו ואנחנו לא".

גבי שכאמור הודה שלגרמנים הגיע לנצח, הוסיף: "היה משחק קשה, לברקוזן הייתה אינטנסיבית ולחצה הרבה. הם היו מוכנים להתמודדות וזה מה שגרם לנו להפסיד. ננסה להפוך בגומלין. לא יהיה קל, אבל אני בטוח שאפשר לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully