וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נס ציונה 68:76

צפו בתקציר: הלפרין וסמית' להטו עם 21 נק' כל אחד, וירושלים התאוששה מההפסד בגמר הגביע עם ניצחון רביעי רצוף שהעלה אותה למקום השני בליגה. הפסד חמישי רצוף לכתומים, 21 לגיל אמיתי

one

המחזור ה-20 בליגת העל נמשך הערב (רביעי) במשחק בו אירחה עירוני נס ציונה את הפועל ירושלים. הכתומים הגיעו למשחק לאחר פגרה בת שבועיים וחצי בשל משחקי חצי וגמר גביע המדינה, נראו חלודים ונכנעו ליכולת מצוינת של דונטה סמית' (14 ריבאונדים) ויותם הלפרין שקלעו 21 נקודות כל אחד והולכו את ירושלים לניצחון בתוצאה 68:76. פרנקו החליט שדונטה סמית' לא יעלה בחמישייה, אך זה לא מנע מהפורוורד להציג משחק מצוין בשני צדי המגרש. קבוצתו של דני פרנקו הצליחה להתאושש מההפסד הכואב בגמר גביע המדינה למכבי תל אביב, ורשמה ניצחון רביעי רצוף בליגה שהעלה אותה למקום השני בטבלה. הכתומים, מנגד, ממשיכים לאבד גובה, וספגו הפסד חמישי רצוף שהוריד אותם למקום השביעי בטבלה. גיל אמיתי הצטיין בשורות המפסידים עם 21 נקודות.

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין (ימין) ברייסי רייט (שמאל). מגד גוזני
שכחו מהגביע, מתרכזים בליגה. הלפרין ורייט/מגד גוזני

רבע 1

דונטה סמית' לא פתח בחמשייה של ירושלים, שתי הקבוצות הציגו כדורסל מפוזר והתקשו לקלוע בדקות הפתיחה, ואחרי ארבע דקות התוצאה הייתה 3:4 לירושלים. יותם הלפרין התחמם, קלע 9 נקודות והוליך את ירושלים ליתרון 14:17 ברבע הראשון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין (למטה). מגד גוזני
יכולת גבוהה לאורך כל המשחק. הלפרין/מגד גוזני

רבע 2

הקצב הפך מהיר יותר, נס ציונה עברה לאזורית אבל הלפרין וברייסי רייט ידעו למצוא את הפרצות ושמרו על יתרון יציב לזכות האורחת. גיל אמיתי ומיטשל וואט היו היחידים שייצרו נקודות בהתקפת נס ציונה, אולם נקודות מהירות של דונטה סמית' הבטיחו לירושלים יתרון 32:42 במחצית. גיל אמיתי הוליך את קלעי נס ציונה עם 8 נקודות, מיטשל וואט קלע 7. את ירושלים הובילו הלפרין, רייט וסמית' עם 12 נקודות כל אחד.

גארד הפועל ירושלים ברייסי רייט (שמאל) מול שחקן עירוני נס ציונה לאמיין וילסון (ימין). מגד גוזני
מצא את הפרצות בהגנת נס ציונה. רייט מול וילסון/מגד גוזני

רבע 3

נס ציונה החטיאה מבחוץ בדקות הראשונות ולמרות אישית לוחצת בהגנה, לא הצליחה לייצר ריצה שתהפוך את התוצאה לצמודה. שלשה של רובי בוסטיין צימקה ל-52:45 עבור נס ציונה, שלשה של טיוויין מקי בצד השני שמרה על היתרון הירושלמי ובתום שלושה רבעים האורחים הוליכו 47:59.

פורוורד הפועל ירושלים דונטה סמית' קולע לסל עירוני נס ציונה. מגד גוזני
הוציא לפועל. סמית'/מגד גוזני

רבע 4

בר טימור ודונטה סמית' קלעו לירושלים ופתחו יתרון של 14, אבל דקות טובות של גיל אמיתי מנעו מנס ציונה לקרוס. ההגנה של הכתומים הצליחה לעצור את ירושלים ודקה וחצי לסיום קרייג סמית' צימק ל-72:65. אמיתי קלע אחת משתיים מהקו, נואלס עלה לשלשה אבל אז הגיעה חסימה אדירה של ברייסי רייט שמנעה מנס ציונה להתקרב עוד יותר, ובסיום ירושלים ניצחה 68:76.

שחקן עירוני נס ציונה גיל אמיתי (ימין) מול פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו (שמאל). מגד גוזני
גם היכולת המצוינת שלו לא עזרה לנס ציונה. גיל אמיתי מול ליאור אליהו/מגד גוזני

סטטיסטיקה:

קלעו לנס ציונה: גיל אמיתי 21 נקודות (6 מ-8 מהשדה), קרייג סמית' 12 ו-8 ריבאונדים, פרסטון נואלס 11, מיטשל וואט 9, טל דן 6, מאיר טפירו 4, רובי בוסטיין 3, לאמיין וילסון 2.

קלעו להפועל ירושלים: יותם הלפרין ודונטה סמית' (14 ריבאונדים) 21 נקודות כל אחד, ברייסי רייט 14, ליאור אליהו 11, טיוויין מקי 5, בר טימור וטוני גפני 2 כל אחד.

מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully