וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד פתחה פער של חמש נקודות במקום השני

ניצחון 0:1 על הכח עמידר רמת גן האחרונה ביסס את הלודאים בסגנות והגדיל את היתרון על פני הפועל כפר סבא. 1:4 מרשים להפועל עפולה על הפועל נצרת עילית, 0:1 להפועל ירושלים על טבריה

בני לוד ניצלה הערב (שני) את ההזדמנות שהעניקה לה הפועל כפר סבא ויצרה פער של חמש נקודות במקום השני, בזכות ניצחון ביתי 0:1 על נועלת הטבלה הכח עמידר רמת גן. המחזור ה-25 בליגה הלאומית ננעל גם עם 1:4 מרשים של הפועל עפולה בנצרת עילית ו-0:1 של הפועל ירושלים על עירוני טבריה.

רז שביט (משמאל) עם סאלם אבו סיאם שחקני בני לוד. יוסי ציפקיס
פנדל מכריע. סאלם אבו סיאם, ימין, עם רז שביט/יוסי ציפקיס

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 0:1

70 דקות חיכתה המדורגת שנייה כדי לשבור את הקרח מול נועלת הטבלה, עד שקיבלה פנדל אותו ניצל סאלם אבו סיאם כדי להכריע את המשחק. בני לוד העלתה את מאזנה ל-50 נקודות במקום השני, חמש יותר מהפועל כפר סבא השלישית ושמונה יותר מעירוני קרית גת. היה זה ניצחון רביעי ברציפות של המארחת, בעוד הכח נותרה שקועה במקום האחרון עם 16 נקודות בלבד, כשבמקרה הטוב היא יכולה לכוון לעבר משחקי המבחן. נועלת הטבלה עדיין לא ניצחה ב-2015 ולא כבשה בחמשת משחקיה האחרונים.

הפועל נצרת עילית - הפועל עפולה 4:1

גם בלי מלך השערים לנרי קהינדה שחזר ארצה, נקנס והושעה מהמשחק באצטדיון גרין, הפועל עפולה הסתדרה מול שכנתה ונצמדה לקרית גת הרביעית. שלומי חנוכה העלה את המדורגת חמישית ליתרון כבר אחרי חמש דקות אבל יניב בריק המושאל ממכבי חיפה השווה עבור נצרת עילית בדקה ה-45 ונתן תקווה למחצית שנייה טובה יותר של המארחים. זה לא קרה, ועפולה היא זו שהתפוצצה עם שערים של אור אליהו (49), יובל שוואט (60) ויובל יוסיפוביץ' (68).

עירוני טבריה - הפועל ירושלים 1:0

המארחת סגרה סיבוב שלם ללא ניצחון ונותרה במקום הלפני אחרון עם 20 נקודות בלבד. הפועל ירושלים, שקיבלה שלוש נקודות מבית הדין שקבע ניצחון טכני במשחק שלה מול בני יהודה, השיגה עוד שלוש בזכות שער ניצחון של אלי דרעי בדקה ה-85 ודילגה למקום העשירי, רק נקודה פחות מהפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully