וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון זכתה בגביע המדינה בכדוריד

עידן מימון השיג את מתנת הפרישה הגדולה וזכה בגביע בפעם ה-11 בקריירה, בזכות שער ניצחון של ירמי סידי כשנותרו 15 שניות לסיום. מכבי כבר חזרה מפיגור חמישה שערים, אך נפרדה מהתואר

עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון עם גביע המדינה. ניב אהרונסון
המטרה הושגה. עידן מימון עם הגביע/ניב אהרונסון

גביע לכבוד עונת הפרישה - זה מה שרצה עידן מימון ואת זה הוא השיג הערב (ראשון) כאשר הוביל את הפועל ראשון לציון לניצחון גדול וסופר-דרמטי 30:31 על מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה בכדוריד. הפועל השיגה את ההכרעה הודות לשער ניצחון של ירמי סידי, כשעל השעון נותרו 15 שניות בלבד. היא זכתה בגביע ה-14 שלה ומימון בן ה-40 הניף את ה-11 שלו, כשנישל את היריבה העירונית מהתואר בו זכתה בשנתיים הקודמות.

פיליפ מריאן שחקן הפועל ראשון לציון. ניב אהרונסון
ניצח את קבוצתו לשעבר. פיליפ מריאן/ניב אהרונסון

הקבוצה של סער פרנקל לא הייתה ממש במשחק במחצית הראשונה, בה מילורד קריבוקאפיץ' היה האיש המרכזי. הכוכב של מכבי להט, אבל הפועל ראשון לציון לא ויתרה, חזרה מפיגור שלושה שערים בזכות פסק זמן של מאמנה ומי אם לא מימון דאג להוריד אותה ב-14:14 להפסקה, בזכות שער בשנייה האחרונה של המחצית. לאחר ההפסקה הייתה זו הפועל שהפגינה עליונות וכבר ברחה ליתרון חמישה שערים, אך קריבוקאפיץ' הוביל את החבורה בצהוב לקאמבק משלה וכפה שוויון. ואז הגיע הרגע הגדול של סידי, שהביע לקפטן מימון את הגביע.

עידן מימון לא הסתיר את הדמעות וההתרגשות: "וואו, זה היה קשה. זה גמר שהתאים לאווירה שהייתה פה, מגיע לשני הקהלים שאפו גדול. אני הרבה שנים בכדוריד ולא זוכר עידוד כזה. הגיע לנו לנצח, כיף גדול. דיברנו על שיאים, על גביע 11, אבל אמרתי לשחקנים קודם כל לשחק עם הלב. בגלל זה כעסתי, רציתי שישחקו עם הלב".

* בגמר הגביע של הנשים, שנערך לפני כן בדרייב אין, ניצחו בנות הרצליה 25:29 את מ.כ. חולון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוליאן סטראט שוער מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
יכולת טובה במחצית הראשונה. יוליאן סטראט/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

הפועל ראשון לציון הוציאה את הגמר לדרך וטל הרשקוביץ התכבד בשער הראשון במשחק. מכבי ראשון לציון עלתה ליתרון 3:4 בדקה השביעית, אבל האקס עופר לוזון השווה ל-4:4 ומיד נפצע במהלך ההגנתי הבא. דאבור טאסקוביץ' כבש פעמיים לזכות מכבי, לפני שהורחק לשתי דקות, כשהשוער הנפלא יוליאן סטראט מנע מהפועל להשוות. מנגד, ניב פישלוביץ עצר פנדל של גל אברהם וזה 8:9 למכבי אחרי 15 דקות.

מילורד קריבוקאפיץ', בשלושה שערים רצופים ועזרא מגל אברהם שכבש מהפינה השמאלית, העלה את מכבי ל-10:12. קריבוקאפיץ' המשיך להפגיז וסטראט סיפק הצלות יפות, עד שסער פרנקל הזעיק פסק זמן. הפועל חזרה אחרת, פיליפ מריאן הכניע את חברו לשעבר סטראט בפנדל וירמי סידי הקפיץ את הקהל כשהשווה ל-13:13. הצהובים חזרו להוליך, אבל מימון נעל את המחצית עם הראשון שלו וזה 14:14 בהפסקה.

סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון (מימין) עם עידן מימון. ניב אהרונסון
פסק הזמן עשה את ההבדל. סער פרנקל עם עידן מימון/ניב אהרונסון

גם המחצית השנייה נפתחה עם שער מהיר של הפועל ראשון לציון, ולאחר מכן מימון סיפק אסיסט במסירה אחורית, אבל אברהם השווה עבור מכבי ל-16:16. הפועל העבירה הילוך ובעזרת שערים של סידי ומריאן השיגה את יתרון השיא שלה - 19:21. דווקא אז הגיע הרגע האלים של המשחק, כשלוזון הוריד לרצפה את טאסקוביץ' שנפל רע. אקס מכבי קיבל כרטיס אדום ועלה ליציע. למרות ההרחקה, הפועל המשיכה לשלוט ויובל גררה העלה ל-21:24 עם השני שלו במשחק, כשנותרה רבע שעה לסיום.

גררה הנלהב כבש שער נוסף כששימש כשחקן התקפה אקסטרה במקום השוער. לפני שהספיק להתחלף נדרש לחזור לרוץ לשער ולמזלו דניאל פרידמן שלח כדור רע החוצה. מימון, שלא נח לרגע במשחק וכל כך רוצה גביע כמתנת פרידה, כבש את השלישי שלו והגדיל ל-23:28. עומר גרא הקטין ל-28:25, אבל מימון הלוהט כבש עוד אחד. למרות זאת, מכבי לא ויתרה ובהנהגת קריבוקאפיץ' התקרבה עד ל-30:29. הזר הנפלא גם השווה ל-30:30 וכפה דקת סיום סופר-דרמטית בגמר. כשנותרו 15 שניות על השעון, היה זה הקיצוני ימני סידי שהכניע את סטראט וחרץ את גורל הגמר המותח. מכבי לא ניצלה את ההזדמנות האחרונה והפועל ניצחה 30:31. הגביע אדום.

כבשו להפועל ראשון לציון: ירמי סידי ופיליפ מריאן 5 כל אחד, שי הרשקוביץ, עידן מימון ודרשקו מרבאלייביץ' 4 כל אחד, יובל גררה ועוז חממי 3 כל אחד, טל הרשקוביץ 2, עופר לוזון 1.

למכבי: מילורד קריבוקאפיץ' 10, דאבור טאסקוביץ' וגל אברהם 5 כל אחד, עומר גרא ודניאל פרידמן 3 כל אחד, דור גבע ועמית סטלמן 2 כל אחד.

השיג את הגביע בגמר האחרון. עידן מימון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully