וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תזמין את האזרח שנפגע מאוהדיה למשחק הבית מול פריס סן ז'רמן

מחווה מרגשת של הבלוז בעקבות התקרית הגזענית במהלכה מנעו אוהדי הקבוצה מאדם שחור לעלות על רכבת בצרפת. ז'וזה מוריניו: "מצפה להגעתו, בטוח שהוא יזכה לקבלת פנים חמה מאוד"

באנגליה עדיין לא נרגעו מהתקרית הגזענית בה היו מעורבים אוהדי צ'לסי בפריס. כזכור, אוהדי הבלוז, שהתאחרו בבירת צרפת למפגש בין קבוצתם לבין האלופה המקומית בשמינית גמר ליגת האלופות, דחפו בגסות אוהד שחום עור וקראו נגדו קריאות גזעניות. במועדון לא מתכוונים להעביר את שקרה ללא תגובה, והחליטו להזמין את אותו אוהד שנפגע ומשפחתו למשחק הבית של הקבוצה מול הפריסאים בגומלין. ראשי הקבוצה שיגרו מכתב לאוהד, סולימאן שמו, וביקשו שיגיע ללונדון בחודש הבא. בדיווח נכתב שהבעלים רומן אברמוביץ' נגעל ממה שקרה והחליט לפצות את הקורבן. אחרי ששלושה אוהדים כבר נעצרו בעקבות התקרית, שני אוהדים נוספים התווספו לרשימה, והם עשויים לספוג השעייה לכל החיים ממשחקי הבית של הבלוז.

"השחקנים, האוהדים, הבעלים ובעצם כולם, מאוכזבים מאוד ממה שקרה", אמר ז'וזה מוריניו, "לצערי זו לא הפעם האחרונה שדבר כזה יקרה. אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים האלו מדי עונה. אנחנו לא יכולים לגרום לכך שזו תהיה התקרית האחרונה, אלא פשוט להתמודד איתה טוב יותר בכל פעם. אני חושב שכשאותו אוהד יגיע לברידג' ויישב ביציע, הוא ייראה שיש למועדון הזה גם צד אחר. יקרה לו בדיוק ההיפך ממה שקרה לו ברכבת התחתית. אני מצפה להגעתו ובטוח שהאוהדים שלנו יידעו להכין לו קבלת פנים חמה במיוחד". אגב, אחת מאוהדות הקבוצה, קרולין רייס, החליטה להקים אתר אינטרנט מיוחד, בו החלה לאסוף כסף (גייסה עד עתה כ-2,000 ליש"ט) כדי לממן את הגעתו של אותו אוהד שנפגע יחד עם משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully