וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי השעתה שלושה אוהדים שחשודים במעורבות בתקרית הגזענית

המועדון האנגלי פועל ביד נחושה נגד האוהדים שדחפו אדם שחור במטרו. שלושה זוהו והם צפויים להיות מורחקים מסטמפורד ברידג' לכל החיים. המותקף התראיין בצרפת: "לשלוח אותם לכלא"

בצ'לסי הזדרזו לפעול נגד חלק מהאוהדים שלא אפשרו לאדם שחום עור לעלות לרכבת התחתית בפריס ופחות מ-48 שעות אחרי התקרית המכוערת כבר השעו שלושה אוהדים שזוהו בצילומים מכניסה למשחק הבית הקרוב של הקבוצה, מתוך כוונה להשעות אותם לצמיתות. הבלוז לא יסתפקו בכך וימשיכו לחקור את האירוע, במטרה להגיע לאוהדים נוספים שלקחו חלק בתקרית.

ביום שלישי, אחרי משחקה של הקבוצה הלונדונית נגד פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות, אוהדים כחולים שרו במטרו "אנחנו גזענים וככה אנחנו אוהבים את זה". מצלמות האבטחה וצילומים על אנשים שנכחו במקום, תיעדו אותם דוחפים אדם שחור שניסה לעלות לרכבת - ללא הצלחה. בצ'לסי זעמו ומיהרו להוציא הודעת גינוי חריפה, והפעולות לא איחרו לבוא.

בהודעה רשמית מטעם המועדון נמסר הערב (חמישי): "צ'לסי השעתה שלושה אוהדים מהמשחק נגד ברנלי בסטמפורד ברידג' ביום שבת. אם יימצאו הוכחות למעורבות שלהם בתקרית בפריס, הוא יושעו לכל החיים. קיבלנו כמות גדולה של מידע ואנחנו מודים לאוהדים האחרים של צ'לסי שהעבירו לנו אותו".

בינתיים הקורבן, שבתקשורת הצרפתית מזוהה רק בשמו הפרטי ובאות הראשונה של שם משפחתו - סולימאן ס. - הגיש תלונה רשמית במשטרה. בראיון ל"לה פריסיאן" הוא אמר: "האנשים האלו, האוהדים האנגלים, חייבים להימצא, להיענש ולהיכלא. אסור שזה יעבור בלי עונש". הרשויות הצרפתיות כבר משתפות פעולה עם המקבילות הבריטיות שלהן במטרה להעמיד לדין את המעורבים.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully