וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלריי ביץ': דודי סלע הפסיד בסיבוב הראשון לאנדריי רובלב בן ה-17

הרוסי הצעיר, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם, רשם את הניצחון הראשון שלו בסבב עם 4:6, 6:1, 3:6 על הישראלי, המדורג 90 בעולם. ישחק מול סטיב ג'ונסון בסיבוב השני של הטורניר

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
הדחה בשלב מוקדם. סלע/AP

דודי סלע סיים הערב (שלישי) את דרכו בטורניר דלריי ביץ' מסבב ה-ATP 250 כבר בסיבוב הראשון. הישראלי, שפתח את השנה מצוין עם הגעה לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה, קצת נעצר מאז והפסיד הערב 6:4, 1:6, 6:3 לאנדריי רובלב הרוסי בן ה-17 בתוך שעה ועוד 32 דקות בלבד. עבור הרוסי, המדורג במקום ה-370 בעולם, זהו ניצחון ראשון בסבב ה-ATP והוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בעולם. בשנה שעברה הוא זכה ברולאן גארוס לנוער. רובלב ישחק בסיבוב השני מול סטיב ג'ונסון האמריקאי (42), שעלה לאחר שמיכאל קוקושקין (57) פרש מולו בפיגור 6:3, 4:1.

דודי סלע, המדורג 90 בעולם, הציג יום הגשות לא יציב במיוחד, שכלל 11 אייסים, אבל גם 7 שגיאות כפולות. אגב, זו הפעם החמישי בה סלע משחק בטורניר דלריי ביץ' וזו הפעם הראשונה בה הוא מסיים את דרכו בטורניר כבר בסיבוב הראשון. גם בשנה שעברה שיחק בטורניר והפסיד אחרי שובר שוויון בסיבוב השני לג'ון איזנר. את הישג השיא שלו בטורניר רשם סלע ב-2012 כשהגיע עד לחצי הגמר, שם הפסיד למרינקו מאטושביץ' האוסטרלי.

* יוליה גלושקו, המדורגת במקום ה-149, הצליחה לנצח 7:6 (5), 3:6, 4:6 את אנדראה מיטו הרומנייה (117) ועלתה לסיבוב השני בטורניר ריו מסבב האינטרנשיונל הנמוך יחסית (סך פרסים: 250 אלף דולר).

אנדרי רובלב טניסאי רוסי. GettyImages
ניצחון ראשון בסבב. רובלב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully