וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' קעקע 50 שמות על גופו כמחווה לרעבים בעולם

השבדי, שהבקיע בדקה השנייה נגד קון, חשף את חולצתו והציג גוף גדוש בקעקועים של אנשים עם המקרים הקשים ביותר, והסביר: "805 מיליון אנשים סובלים מרעב בעולם כיום. מעכשיו אני רוצה שהתמיכה שמופנית אליי תעבור אליהם"

קעקוע של זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
איזה אומץ. זלאטן/AP

זלאטן איברהימוביץ' הלך הכי רחוק שאפשר: ביום שבת האחרון מיד אחרי שהוא הבקיע במדי פריס סן ז'רמן את השער הראשון נגד קון הוא הוריד את החולצה וחשף את גופו המקועקע. כעת מתברר כי מה שעומד מאחורי הגוף הגדוש קעקועים הוא הזדהות עם WFP, גוף שדואג לאנשים רעבים ברחבי העולם. על גופו מופיעים 50 שמות של אנשים רעבים שזכו לעזרה מהארגון.

מתברר כי הארגון סייע כבר ל-805 מיליון אנשים רעבים ברחבי העולם, וה-50 שנבחרו להיכתב על גופו של השבדי החסון הם אלו שמייצגים את המקרים האנושיים הקשים ביותר. "לכל מקום שאני הולך, אנשים מזהים אותי וקוראים בשם שלי, מעודדים אותי", הסביר זלאטן את המחווה היוצאת דופן. "אבל יש שמות של אנשים שאף אחד לא זוכר. אנשים שאף אחד לא מעודד אותם. 805 מיליון האנשים סובלים מרעב בעולם כיום".

קעקוע של זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
עוד מבט על הגוף המקועקע/AP

זלאטן המשיך וניצל את הבמה כדי להעביר את המסר: "יש לי תומכים בכל רחבי העולם. מעכשיו אני רוצה שהתמיכה הזו תלך לאנשים שסובלים מרעב, הם האלופים האמיתיים. לכן מעכשיו כשתשמעו את השם שלי, אתם תחשבו על השמות שלהם".

זלאטן כאמור הבקיע כבר בדקה השנייה, ומיד הוריד את החולצה כדי להציג את הקעקועים, ואף ספג על כך כרטיס צהוב, כמקובל על פי החוקה. "כל אחד מ-805 מיליון האנשים סובל מרעב בעולם ויש לו שם, קול, סיפור לשתף", ציינה יושבת ראש הארגון, מרינה קטנה. "זלאטן קיבל את האתגר והוא רוצה להעביר את הסיפורים שלהם דרך עורו כדי שהעולם לא ישכח אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קעקוע של זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
"הוא רוצה שהעולם לא ישכח אותם". זלאטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully