וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אם לא נמכור את קאיודה אין סיכוי לגמור את העונה"

15.2.2015 / 8:13

בקבוצה חזרו לדבר על המצב הכלכלי אחרי ההפסד לרעננה: "אפשר להמשיך לעצום עיניים ולדמיין שזה חלום רע, אבל זו המציאות". שליחים נשלחו לשכנע את קרויף לרכוש את החלוץ

one

ההפסד הראשון בעידן רוני לוי אמש (שבת) החזיר את שחקני מכבי נתניה לבעיות האמיתיות. כל עוד הקבוצה לא הפסידה וזכתה למחמאות מקיר לקיר על השינוי ביכולתה, הדחיקו השחקנים את העובדה שחלפו חודשיים מאז שקיבלו משכורות. אמש, אחרי ההפסד להפועל רעננה (2:1), כבר נשמעו שוב אותם קולות מוכרים מימי יוסי מזרחי.

משכורות דצמבר ישולמו אולי כבר השבוע לאחר שאלי שגב הבטיח להעביר את מיליון השקלים. הבעיה היא שלאחר מכן, העתיד מאוד מעורפל והוא לא יהיה בהיר יותר אם לארי קאיודה יישאר. התכנית של המועדון מאוד ברורה והיא למכור את קאיודה כבר עתה בין אם לקבוצה בליגה שיש בה עדיין העברות כמו הליגה הרוסית ובין אם לקבוצה ישראלית או מערב אירופית שלא תוכל לקלוט כעת את הניגרי אבל תסייע לנתניה בכסף שתזרים כבר עתה.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה מול קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשה מספיק כדי לשכנע את קרויף? לארי קאיודה/ברני ארדוב

הרעיון הוא לשכנע את אחת הקבוצות לקנות את כרטיסו של קאיודה ב-600 אלף יורו לפחות ולהזרים את הכסף מיידית. "אם לא נמכור את לארי ואלי שגב לא יזרים את הכסף בעצמו, אין סיכוי לגמור את העונה", אומרים במועדון. "אפשר להמשיך לעצום עיניים ולדמיין שזה חלום רע, אבל זו המציאות והיא קשה מאוד. צריך לעשות כל דבר כדי למכור את לארי ולהכניס את הכסף כבר עכשיו כי אין מאיפה לשלם".

אחת הסברות בסוף השבוע היתה שמכבי תל אביב תרכוש את קאיודה כעת ותקבל אותו בסוף העונה. שליחים נשלחו אל ג'ורדי קרויף כדי לשכנע אותו, אבל הוא עדיין לא השיב. אגב, בחלון ההעברות של ינואר קרויף לא רצה את קאיודה, אבל ייתכן ששינה את דעתו אחרי שראה אותו בהופעה טובה דווקא מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

ויש גם עניין אחר והוא מציאת רוכש חדש לקבוצה. במועדון קיוו כי התוצאות הטובות בעידן רוני לוי והתעוררות הקהל יעשו משהו וייצרו באז חיובי סביב מכירת המועדון. בשלב הזה אין עדיין קופצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully