וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חמדי סליחי פונה לבית חולים עם חשש לשבר בצלעות

14.2.2015 / 20:03

החלוץ נפגע במחצית הראשונה בהפסד מול הפועל פתח תקוה וחשש שייעדר תקופה ארוכה. קורצקי חגג ניצחון בבכורה עם המלאבסים: "אנחנו בתחילת הדרך שתסתיים אני בטוח עם כרטיס ההישארות בליגת העל"

one

הפועל חיפה בצרות: הקבוצה של ראובן עטר נחלה הפסד נוסף קריטי בקרב התחתית, 2:1 מול הפועל פתח תקוה והסתבכה חזק בתחתית. האדומים רחוקים כעת נקודה בלבד מהמלאבסים בקרב נגד הירידה, שבוע לפני שהם מארחים את מכבי תל אביב למפגש קשה מאוד שבו הם עלולים לספוג הפסד נוסף. אבל אם לא די בהפסד הזה, החיפאים איבדו גם את חמדי סליחי לתקופה ארוכה.

חמדי סליחי הפועל חיפה. קובי אליהו
התמונה העצובה של היום. חמדי סליחי/קובי אליהו

החלוץ האלבני שהגיע בחלון ההעברות מהפועל עכו, נפצע בצורה חמורה בצלעות במחצית הראשונה ופונה מיד לבית החולים בלינסון הקרוב. השחקן יעבור בדיקות בבית החולים, אך החשש הראשוני הוא שהוא שובר משבר בצלעות. אם החששות אכן יתאמתו סליחי צפוי להיעדר לתקופה ארוכה מאוד ויחסר לעטר בקרבות התחתית שמצפים לו בהמשך העונה.

עוזר המאמן מאיר בן מרגי דיבר במקום ראובן עטר שעדיין נמצא בחודש אבל. "לא היינו במשחק במחצית הראשונה", אמר בן מרגי. "אבל במחצית השנייה הקבוצה רצתה והיתה מחוייבת. חבל שהיו שתי מחציות שונות, אבל המלחמה תהיה עד הסוף ויש עוד הרבה נקודות לקחת. אנחנו רוצים תוצאות ולא מחמאות וצריך להביא את זה כמה שיותר מהר. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו וזה מה שחשוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. קובי אליהו
איזו בכורה. קורצקי/קובי אליהו

בצד השני, שמחה גדולה ולחץ גדול השתחרר בהפועל פתח תקוה אחרי הניצחון שהגיע לאחר תשעה מחזורים שבהם הם לא עשו את זה. מנחם קורצקי כבר ירד לחדרי ההלבשה, אבל אז אמרו לו שהקהל של הפועל פתח תקוה מבקש שיחזור לכר הדשא. המאמן החדש עלה לשתי שניות, נופף בידיים כאות תודה לקריאות בשמו ונבלע שוב במדרגות המובילות למנהרה.

אחד האוהדים צעק לחבריו: "הוא צודק שהוא עלה רק לשתי שניות. הוא רוצה לסמן לנו שהוא עוד לא עשה דבר". וזה בדיוק מה שקורצקי אמר אחרי המשחק: "אנחנו בתחילת הדרך שתסתיים אני מקווה ובטוח עם כרטיס ההישארות בליגת העל, אבל זו רק ההתחלה ואין יותר מדי זמן לשמוח. אנחנו נצטרך להשתפר ואני הולך לשפר את הקבוצה בצורה משמעותית כדי שנוכל להישאר בליגה".

קורצקי הוסיף: "המטרה היא לקחת עוד שתיים או שלוש קבוצות לאזור המסוכן שלנו כדי שבפלייאוף נתמודד ראש בראש וביחד עם הקהל הנפלא שלנו, נוכל לעמוד במשימה. אני אוריד את השחקנים לקרקע אחרי הניצחון הזה. אני מאוד מרוצה מהניצחון, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. בשבוע הבא אנחנו בדוחא ואני מקווה שהקהל יעשה את הדרך הארוכה צפונה כדי לדחוף אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully