וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שחקנים מליגה ג' יואשמו בתקיפת שופט כדורגל

לפני כארבע שנים שחקנים מקבוצת מכבי כבביר רדפו אחר השופט שופט הכדורגל אפי יואבוב לאחר ששלף כרטיס אדום שלישי לשחקן הקבוצה, בעטו בבטנו והתקיפו אותו בחדר ההלבשה. הפרקליטות קיבלה את ערעורו והורתה למשטרה להגיש כתבי אישום נגד התוקפים

כרטיס אדום מונף. Alexander Hassenstein, GettyImages
כרטיס אדום מונף/GettyImages, Alexander Hassenstein

מחלקת עררים בפרקליטות המדינה קיבלה היום (שלישי) את הערר שהגיש שופט הכדורגל אפי יואבוב, והורתה למשטרה להגיש כתבי אישום נגד שני שחקנים שתקפו אותו, וזאת בגין תקיפה בנסיבות מחמירות. עם זאת, נדחה הערר שהגיש יואבוב ביחס להחלטת המשטרה לגנוז מחוסר ראיות את תיק החקירה נגד אדם שלישי שנחשד בתקיפתו.

יואבוב הותקף ב-18 במרץ 2011 בעת ששפט במשחק כדורגל בליגה ג' בין קבוצת מכבי כבביר לקבוצת מכבי פרדיס בחיפה. יואבוב טען כי במהלך המחצית השנייה הוא הותקף על ידי מספר שחקנים מקבוצת מכבי כבביר. המהומה החלה לאחר שיואבוב שלף כרטיס אדום שלישי לשחקן הקבוצה, ואז החלו מספר שחקנים לאיים עליו תוך שהם רצים לעברו. בשלב מסוים, החלה אף התפרצות של אוהדים למגרש. אחד משחקני כבבריר בבעט בבטנו של יואבוב לפני שזה נמלט לחדר ההלבשה. לאחר מכן, נפרצה דלת חדר ההלבשה, והשופט הותקף על ידי מספר אנשים נוספים.

שלושה מהחשודים בתקיפה נעצרו ונחקרו, ובמרץ 2014 הועבר תיק החקירה לתביעה המשטרתית בחיפה, שלאחר בחינת התיק קבעה כי אין די ראיות להעמדה לדין של השלושה. יואבוב ערער לפרקליטות המדינה על ההחלטה לגנוז את התיקים מחוסר ראיות. לאחר בחינת התיק החליטה מחלקת הערערים לקבל את העררים ביחס לשניים מהחשודים בתקיפה, שניהם שחקני מכבי כבביר, והורתה על החזרת התיק לתביעה המשטרתית כדי שתגיש נגד השניים כתב אישום בגין תקיפה בנסיבות מחמירות. כאמור, ביחס לחשוד השלישי, המשמש בעל תפקיד בהנהלת מכבי כבביר, הוחלט לאמץ עמדת התביעה המשטרתית לפיה אין מקום להעמידו לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully