וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה במחיר מציאה: פארמה נמכרה תמורת יורו אחד בלבד

הג'יאלובלו שקועים בצרות כלכליות ובצעד נואש מציעים את הקבוצה בכל מחיר. התוצאה: מכירה שנייה תוך חודשיים תמורת סכום זעום. ולחשוב שפעם היא עוד זכתה פעמיים בגביע אופ"א

נשיא פארמה טומאסו גירארדי. Marco Luzani, GettyImages
צעד נואש. טומאסו גירארדי, הנשיא עד לפני שלושה חודשים/GettyImages, Marco Luzani

פעם, בעבר הלא רחוק, פארמה הייתה אימפריה של ממש. בשנות ה-90 היא זכתה פעמיים בגביע אופ"א, הניפה שני גביעים באיטליה והייתה אחד מהכוחות העולים הגדולים ביבשת. אבל הימים הללו חלפו מזמן, כפי שהסיפור הבא ממחיש היטב: השבוע הג'יאלובלו החליפו בעלים ונמכרו - שימו לב - תמורת יורו אחד בלבד (!). כן, עד כדי כך צנחה המניה של פארמה.

רק בחודש דצמבר האחרון היא קיוותה לצאת לעידן חדש תחת הטייקון ואיל הנפט האלבני רזארט טאקי, אך התקוות התנפצו פעם נוספת, כשהוא החליט להיפטר ממניותיו בקבוצה. אגב, הוא רכש אותן תמורת סכום זהה, יורו אחד בלבד. כעת הגיעה קבוצה רוכשים חדשה, שתנסה אף היא להצעיד את המועדון הדועך לעידן חדש.

"מכרנו את המועדון תמורת יורו אחד, המחיר בו רכשנו את הקבוצה מדצמבר", נמסר מקבוצת הרוכשים הקודמת, שנטשה את הספינה הטובעת. מצבה הכלכלי הרעוע של פארמה כבר גרם להפחתה של נקודה אחת ממאזנה העונה. בנוסף, השחקנים לא קיבלו משכורות מאז חודש יולי האחרון. הקבוצה לא ממש מתאוששת מהצרות שפוקדות אתה בזו אחר זו בתקופה האחרונה, ואחרי 21 מחזורים, היא מדורגת במקום האחרון בסרייה A עם תשע נקודות בלבד, 10 פחות מקליארי שמעל הקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • פארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully