וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מייק טייסון לא היה מכור לסקס, הוא היה הגדול אי פעם"

חבר ילדות של המתאגרף סיפר לתקשורת הבריטית: "כל החלטה שקיבל היתה קשורה בנשים ובסקס. אני מופתע שיותר בחורות לא התלוננו נגדו על אונס". ויש גם סיפור על רומן עם נעמי קמפבל

המתאגרף האמריקאי מייק טייסון לצד צמד דוגמניות. Marsaili McGrath, GettyImages
"הוא השיג יותר בחורות בכלא מאשר מחוץ לכלא". טייסון/GettyImages, Marsaili McGrath

בקיץ של 1991 נעצר מייק טייסון בטענה כי אנס נערה בת 18. לקראת סוף מרץ ב-1992 נשלח לכלא לשש שנים, ובמרץ של 1995 שוחרר. רבות דובר לאורך השנים בבעיותיו השונות של אחד המתאגרפים הטובים בכל הזמנים, וכעת הצטרף לדיון גם רורי הולוויי, חבר ילדות של טייסון שפרסם ספר בשם "לאלף את החיה: הסיפור שלא סופר על מייק טייסון".

לטענת הולוויי, טייסון יכול היה להיות המתאגרף הגדול אי פעם אם לא היה מכור לסקס. "אף אחד בעולם לא יכול היה לעצור אותו", אמר היום (שני) בראיון ל'מירור' הבריטי. "הסיבה היחידה שהוא אולי לא הגדול בכל הזמנים זה בגלל החולשה שלו לנשים. כל החלטה שהוא קיבל היתה קשורה בנשים ובסקס. ידעתי שיום אחד זה יפגע בו, ואני לא חושב שאיש מישהו שיכול היה לשנות את התוצאה הסופית".

כשחבר הילדות של טייסון מדבר על התוצאה הסופית, הוא מדבר בעצם על מקרה האונס המפורסם. "זה היה בלתי נמנע", אמר הולוויי. "אני מופתע שיותר בחורות לא הגישו תלונות נגדו". לטענתו, גם כשהמתאגרף היה בכלא, הוא המשיך לטפח את תחביבו. "כל החיים נלחמתי כדי להסיט את מייק מנשים. הייתי מגיע לכלא והשומרים אמרו שאני לא יכול לבקר אותו היום, כי היה תור של נשים שבאו לראות אותו. הוא השיג יותר בחורות בכלא מאשר מחוץ לכלא".

עוד סיפר הולוויי כי מאמנו הראשון הביא לטייסון מחבט בייסבול ואמר לו: "אתה צריך להכות נשים. מייק הבין שכל מה שהוא צריך זה כסף ותהילה, ואז יהיו לו את כל הנשים שירצה. במסיבה אחת בניו יורק ניסיתי לשמור אותו מצרות. הסתכלתי וראיתי שהוא מדבר עם בחורה אחת, והייתי צריך לשפשף את עיני. זו היתה נעמי קמפבל. מייק אמר שהוא צריך ללכת לשירותים, ופתאום נעמי הלכה איתו פנימה ואני שמרתי להם על המשקאות. האורחים התקרבו, ואמרתי להם - השירותים תפוסים".

המתאגרף האמריקאי מייק טייסון עם דון קינג, אחרי קרב מול טרבור ברביק. AP
"הוא השיג יותר בחורות בכלא מאשר מחוץ לכלא". טייסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully