וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "ספגנו שערים טיפשיים", זהבי: "ורמוט ייצא מההלם"

8.2.2015 / 23:16

המאמן אמר על הקשר שלא פתח בהרכב: "שומר את הסיבות שלי לעצמי", והוסיף על המשחק: "הם הפעילו עלינו לחץ, איבדנו הרבה כדורים". רוני לוי: "אני מאוכזב. השופטים צריכים לכבד את קאיודה ולשמור עליו כמו ששומרים על זהבי"

one

מכבי נתניה ומכבי תל אביב סיפקו לנו הערב (ראשון) כדורגל גדול ו-3:3 נהדר באחד המשחקים שיחקקו בזיכרון שלנו לעונת 2014/15. האלופה פספסה הזדמנות להחזיר את הפער מקרית שמונה לארבע נקודות, כאשר ההגנה שלה, ובעיקר קרלוס גרסיה, הובכו פעם אחר פעם. מכבי נתניה, שעדיין לא הפסידה בעידן רוני לוי, ממשיכה לפנטז על מקום בפלייאוף העליון. לארי קאיודה כבש צמד (15 ו-41), אבל מכבי תל אביב חזרה פעמיים עם דור מיכה (20) ועדן בן בסט (49), כאשר ערן זהבי שעלה כמחליף הצליח להפוך ל-2:3 עם טיל נדיר לחיבורים, אבל דיא סבע, שגם הוא עלה כמחליף, ניצל השמטת כדור לא אופיינית של חואן פאבלו (79) כדי להשאיר נקודה לנתניה.

ליגת העל: 3:3 ענק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב

ערן לוי, לארי קאיודה שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
הופעה בלתי נשכחת. ערן לוי וקאיודה/ברני ארדוב

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב, ניסה להרגיע את ההתלהבות לגבי המשחק הנהדר שראינו, ואמר: "אני לא חושב שזה המשחק הכי משוגע שלנו השנה. היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח את המשחק, אבל ספגנו שערים קלים. מבחינה הגנתית נתנו להם הזדמנויות והם ניצלו אותן. לפעמים זה קורה. ספגנו שערים טיפשיים. אני מאוכזב מאוד. לפעמים אתה לא מצליח להגן כמו שצריך, אפשרנו להם להפעיל עלינו לחץ ואיבדנו כדורים, וזו בעיה".

המאמן גם נשאל האם החליט שלא לפתוח עם ערן זהבי בהרכב כדי להימנע מצב שהוא יספוג כרטיס צהוב חמישי שיגרום לו להחמיץ את קרית שמונה בגביע, ואמר: "זו לא הסיבה, אבל אני שומר את הסיבות האלה לעצמי". על העובדה שבחר שלא להכליל בסגל את גילי ורמוט, שעבר לשורות הצהובים בשבוע שעבר, אמר הבאסקי: "הוא רק הגיע, ואני רוצה לתת לו זמן להיכנס לעניינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את מה שהוא ראה. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

ערן זהבי אמר: "אני חושב שהיה משחק מהנה לקהל שהגיע לראות הרבה שערים ומצבים. זו לא הדרך שאנחנו רוצים לשחק וחבל שלא הצלחנו לקחת את הנקודות. כל הכבוד לנתניה שעשתה משחק טוב. עשינו טעויות, אבל גם הבקענו שערים. משחק ההגנה שלנו זה לא רק ההגנה שלנו. כל משחק ההגנה לא היה טוב במיוחד, אבל אנחנו עם הפנים קדימה לקראת הגביע ולמשחק נגד קרית שמונה".

על העובדה שהוא לא פתח בהרכב, אמר: "הופתעתי קצת שלא פתחתי בהרכב, זו החלטה של המאמן, הוא החליט שאני צריך לנוח היום. אם הוא לא רצה להגיד את הסיבות, הן יישארו בינינו. זו החלטה של מאמן שצריך לקבל אותה". על ההתאקלמות של גילי ורמוט, אמר זהבי: "אני חושב שגילי יתאקלם מהר, יש לנו חדר הלבשה חזק, הוא ייצא מההלם. בסך הכול הוא נראה טוב באימונים ונקווה שהוא יביא את היכולת הטובה שלו למגרש. לא הופתעתי שהוא הגיע למכבי".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החזיר את מכבי תל אביב למשחק. עדן בן בסט/ברני ארדוב

רוני לוי, מאמן מכבי נתניה, שהיה פעלתן מאוד על הקווים במהלך המשחק, אמר: "אני מאוד מאוכזב מהתיקו הזה. אני חושב שהחזקנו את מכבי תל אביב כמעט על אפס מצבים. יש להם 6-7 בעיטות לשער. לא מתאים לנו לקבל את השערים שקיבלנו, אני מאוכזב. נקווה לתקן במשחק הבא. אני חושב שמגיעות מחמאות לשחקנים שעבדו בצורה יוצאת מן הכלל. אנחנו רוצים להתקדם לאט לאט, לנצח את המשחק הקרוב וכבר מחכה לנו משוכה קשה נגד רעננה".

על השינוי שהביא איתו לנתניה, אמר לוי: "השינוי בדרך כלל לא נעשה במשהו אחד. מבחינתי זהו תהליך. היה לפני מאמן יוצא מן הכלל. מאז שאני נמצא בקבוצה, היא מתאמנת בצורה מאוד רצינית. השחקנים מגלים רצינות ומקצוענות. ברור שיש שחקנים כמו זהבי שמסוגלים בנגיעה אחת לעשות דברים מדהימים". לוי ביקש גם משהו ספציפי מהשופטים בהקשר של לארי קאיודה, ואמר: "אני חושב שהשופטים צריכים לכבד אותו כשחקן. שמים לו ידיים ורגליים, בועטים ונוגחים בו, וצריך להיזהר ולשמור עליו כמו ששומרים על זהבי".

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הטריף את השחקנים שלו על הקווים. רוני לוי/ברני ארדוב

לארי קאיודה: "היום הייתי יכול להבקיע ארבעה שערים, אבל אני שמח בשביל הקבוצה שלי. היה משחק נהדר, אני מאוד שמח. כשהמאמן רוני לוי הגיע הוא שיפר את הקבוצה. הוא דיבר לכולנו כמו לאבא. אנחנו הולכים ומשתפרים ממשחק למשחק, היינו יכולים לנצח, אבל אני שמח עם התיקו".

על העובדה שנשאר בקבוצה: "אני מאוד שמח שנשארתי בנתניה. זה מקום נהדר עבורי. אין לי מה למהר לעבור לשחק באירופה. אני אוהב את המקום והאוהדים פה".

לא מכיר ממש את הפוזה הזו. ערן זהבי על הספסל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully