וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן נפרד: "מלבד להוריי, אף אחד לא השפיע על חיי יותר מדין סמית'"

עולם הכדורסל בארה"ב באבל על מותו של המאמן האגדי. ג'ורדן ספד: "הוא היה הרבה יותר ממאמן - הוא היה מנטור, המורה שלי, האבא השני שלי". רוי וויליאמס: "דין סמית' הוא הכוח שמניע אותי"

דין סמית' מאמן מכללת צפון קרוליינה עם מייקל ג'ורדן. AP
"איבדנו אדם גדול". ג'ורדן וסמית'/AP

מייקל ג'ורדן נפרד היום (ראשון) בעצב ממאמנו האגדי דין סמית', שהלך לעולמו הבוקר בגיל 83. סמית', שאימן את צפון קרוליינה, נחשב לאחד ממאמני כדורסל המכללות הגדולים בכל הזמנים. הוא האיש שעיצב את הקריירה של מייקל ג'ורדן הצעיר בראשית שנות ה-80 בתחילת דרכו ב-NCAA, ואכן, ג'ורדן ידע להוקיר לו תודה ולהיפרד ממנו באצילות.

"מלבד להורים שלי, לאף אדם לא הייתה השפעה גדולה יותר על החיים שלי מאשר קואץ' סמית", ספד לו ג'ורדן, "הוא היה הרבה יותר ממאמן - הוא היה מנטור, המורה שלי, האבא השני שלי. הוא תמיד היה שם עבורי כשהייתי צריך אותו, ואהבתי אותו בגלל זה. בזמן שלימד אותי על כדורסל, הוא לימד אותי על החיים. לבי עם לינאה והילדים. איבדנו אדם גדול, שהייתה לו השפעה עצומה על שחקניו, על הצוות המקצועי ועל כל משפחת צפון קרוליינה".

רוי וויליאמס, מאמנה הנוכחי של צפון קרוליינה ששימש כעוזרו של סמית' בין 1978 ו-1988, אמר: "אני בן 64 וכל מה שאני עושה באוניברסיטה הוא מתוך רצון לגרום לדין סמית' גאווה. זה הכוח שמניע אותי. בשם כל השחקנים והמאמנים, בעבר ובהווה, אני רוצה להגיד שדין סמית' היה תמונת המראה המושלמת לאיך קבוצת קולג' צריכה להיראות. אנחנו אוהבים אותו ונתגעגע אליו".

מאמני הכדורסל רוי וויליאמס דין סמית'. AP
סמית עם וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully