וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לאלבה ברלין 66:59 ביד אליהו

אלופת אירופה הופתעה בביתה דווקא על ידי יריבה נחותה בהרבה על הנייר. הצהובים התקשו לאורך כל הערב בהתקפה, קבעו שיא נקודות שלילי העונה ביורוליג ורשמו הפסד שני בשלב הטופ 16

עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 66:59 לאלבה ברלין במחזור השביעי בשלב הטופ 16 של היורוליג. אלופת אירופה לא הצליחה להתגבר על רבע שלישי גרוע מבחינה התקפית (8 נקודות בלבד) והפסידה בפעם הראשונה אחרי 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בעקבות התוצאה הזו, הקבוצה של גיא גודס איבדה אחיזה בריאל מדריד שמוליכה את בית ה' עם מאזן 1:6. הצהובים עם מאזן 2:5.

הקבוצה של גיא גודס כבר ניצחה את אלבה ברלין פעמיים העונה, אבל היריבה הייתה הרבה יותר מוכנה ממנה. הגרמנים הציגו הגנה חזקה מאוד וכדורסל לא מתוחכם, אבל מאוד יעיל מול יריבה עדיפה על הנייר. במשך 35 דקות היא הייתה זו שהכתיבה את הקצב וכפתה על היריבה את סגנון המשחק. התוצאה: 59 נקודות - שיא שלילי ביורוליג העונה.

מכבי תל אביב איבדה הערב 18 כדורים, לקחה זריקות לא טובות וקלעה 10 מ-19 מהקו. סילבן לנדסברג לא שיחק וגם ההתגברות של סופוקליס שחורציאניטיס על התייבשות (קיבל עירוי במחצית) לא עזרה. נייט לינהארט קלע 15 נקודות, אבל הוא ודווין סמית' לא הספיקו.

עוד לפני פתיחת המשחק התפתחה מהומה ביציע. חלק מאוהדי מכבי תל אביב הניפו שלט גדול שקרא GALATASA-CRY (כלומר "גלאטסראיי בכיינים" - זכר למשחק בשבוע שעבר). המנכ"ל אלי דריקס ביקש מהאוהדים להוריד את השלט ובמקום התפתחה מהומה שכללה את התערבות המאבטחים.

סטטיסטיקה מכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטטיסטיקה אלבה ברלין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 1

המשחק נפתח בצורה שקולה, כשאחרי שלוש דקות זה 6:7 לגרמנים. ההמשך היה מפוזר מצד שתי הקבוצות. מכבי איבדה, אלבה החטיאה והסקור נותר נמוך. נקודות של דווין סמית' 1:19 דקות לסוף הרבע הרחיקו את הצהובים ל-11:14, אבל אלבה לא נתנה להם לברוח ובסוף הרבע זה 15:16.

רבע 2

הדקות הראשונות של הרבע השני היו של נייט לינהארט. הפורוורד האמריקאי קלע שבע נקודות מהירות, הקפיץ את הקהל הצהוב ואת התוצאה על הלוח (17:25), אבל אלופת אירופה לא הצליחה לנצל את המומנטום הקצר בשביל לברוח. הגרמנים כרסמו במינוס וכבר הצליחו לעלות ל-33:35, לפני שהמחצית הראשונה הסתיימה ב-35:36 לצהובים.

נייט לינהארט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצטיין, אבל זה לא עזר. לינהארט/ברני ארדוב

רבע 3

אלבה התחילה את המחצית השנייה עם 7 נקודות רצופות שהעלו אותה ליתרון 36:42. הצהובים קלעו נקודות ראשונות אחרי 4:32 דקות, אבל הסכר לא נפתח. הגרמנים ברחו ליתרון השיא שלהם, 38:47, ולא התכוונו לשמוט את היתרון. לינהארט עוד קלע שלשה, אבל הרבע הסתיים ב-44:50 לאורחת.

רבע 4

שלשה של רנפרו קבעה 46:53 לאלבה סמוך לפתיחת הרבע האחרון. מכבי רצה ל-0:7 כדי לכפות שוויון, אבל המהפך בושש לבוא. טיוס וסמית' איבדו כדורים ואלבה טיפסה ל-53:58, הצהובים התקרבו בחזרה עם הגנה שמנעה מהגרמנים לייצר נקודות במשך יותר משלוש דקות, אבל קלעו באחוזים רעים מהעונשין ואיבדו את המשחק.

פארגו לא ירצה לזכור את המשחק הזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully