וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט שרק לפנדל שלא היה - והורחק לשישה חודשים מהמגרשים

ראג'ינדרפרסאד סיצ'ורן ממאוריציוס העניק לגינאה המשוונית פנדל שערורייתי בתוספת הזמן מול טוניסיה ברבע גמר אליפות אפריקה, וספג עונש קשה מהתאחדות הכדורגל האפריקנית

חאבייר בלבואה ניגש לבעוט את הפנדל השערורייתי. רויטרס
חאבייר בלבואה ניגש לבעוט את הפנדל השערורייתי/רויטרס

ראג'ינדרפרסאד סיצ'ורן, שופט כדורגל ממאוריציוס, ירצה לשכוח מהר מאוד את המשחק האחרון שבו שפט. סיצ'ורן ניהל את משחק רבע הגמר בין גינאה המשוונית לטוניסיה במסגרת רבע גמר אליפות אפריקה, והחלטה שגויה אחת שלו עלתה לו בעונש קשה מאוד.

השופט שרק לפנדל שערורייתי בתוספת הזמן לזכות המארחת גינאה המשוונית, במצב של 0:1 לטוניסיה. חאבייר בלבואה, פעם בריאל מדריד, אמר יפה תודה, השווה את התוצאה ושלח את המשחק להארכה, שבמהלכה כבש פעם נוספת ונתן לנבחרתו מקום בחצי הגמר. התאחדות הכדורגל האפריקנית החליטה להעניש את סיצ'ורן בעקבות השגיאה הקשה, והוא הושעה משיפוט למשך שישה חודשים. בנוסף, הוא הוסר מרשימת "שופטי העלית" של הכדורגל האפריקני.

גינאה המשוונית, מארחת הטורניר, תפגוש מאוחר יותר היום (רביעי) את גאנה של אברהם גרנט, שתגיע למשחק בכושר מצוין. הנבחרת הצנועה לא נחשבת לאחת מאריות הכדורגל האפריקני, אבל בעזרת התמיכה של הקהל המקומי היא מקווה לחולל סנסציה, להעפיל לגמר הטורניר ואולי אף לסיים כזוכה הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully