וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה דרסה את אחי נצרת 1:6, מהומה ביציעים

צפו בתקציר: ניצחון גדול למוליכה, אוהדי שתי הקבוצות התעמתו וזרקו אחד על השני חפצים. צמד לנס זמיר. הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:1, הפועל עפולה - בני לוד 3:0, מכבי יבנה - מכבי הרצליה 1:1

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם ארבעה משחקים. בני יהודה הביסה 1:6 בחוץ את אחי נצרת וממשיכה לדהור לליגת העל, ביציעים התחוללה מהומה גדולה. הפועל כפר סבא שמרה בקושי על המקום השני עם 1:1 בדקה האחרונה מול הפועל רמת גן. בני לוד ניצלה זאת, ניצחה 0:3 בעפולה ונדבקה לירוקים ומכבי יבנה נפרדה ב-1:1 דרמטי ממכבי הרצליה.

אחי נצרת - בני יהודה 6:1

על כר הדשא זה לא בדיוק היה מאבק. המארחת המותשת, שניצחה את מ.ס. אשדוד והעפילה לרבע גמר הגביע ביום חמישי, לא הצליחה לעמוד בקצב של הזהובים, שמצדם הגדילו את הפער בפסגה לשמונה נקודות ונמצאים בדרך הבטוחה לליגת העל. בני יהודה השיגה את הניצחון הרביעי ברציפות שלה בליגה בזכות פתיחה מוחצת שכללה שער של דולב חזיזה (17) וצמד של נס זמיר (24, 29). עידו אקסברד, שעשוי לעזוב את נצרת בקרוב, צימק (31), אבל גיל יצחק הבטיח את הניצחון (58) ואוהד קדוסי (80) ואמיר עגייב (84) הפכו את זה להשפלה.

אלא שעיקר ה"אקשן" במחצית השנייה התנהל ביציעים, שם אוהדי שתי הקבוצות השליכו דברים אחד על השני, מה שהוביל למהומה גדולה. כוח האבטחה התעכב משמעותית בכניסה ליציע ובינתיים, נראו גם דגלי פלסטין ביציע נצרת ואחד האוהדים אף הוציא צינור והתיז לכיוון היציע של הזהובים. מכוער מאוד ומיותר מאוד.

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:1

זה לא היה בתכניות של הירוקים. ביום רביעי הם נתנו קונצרט בבלומפילד והעיפו את הפועל תל אביב מהגביע, אבל דווקא מול היריבה הבינונית הם נפלו ואיבדו שתי נקודות יקרות. אבי סופר (42) העלה את האורדונים ליתרון והם כבר שישה מחזורים ללא הפסד. אלא שממש בדקה האחרונה, איתי טואף הציל לאורחים נקודה לפחות והשאיר אותם במקום השני.

הפועל עפולה - בני לוד 3:0

לוד כאמור, ניצלה את המעידה של הירוקים, סגרו מחזור עשירי ללא הפסד ונצמדו למקום ממנו עולים ליגה. משה בן לולו כיכב בשורות לוד עם צמד מצוין (67, 84) ואוסיי מאוולי, שהצטרף לאחרונה, הוסיף בדקה ה-72 שער משלו.

מכבי יבנה - מכבי הרצליה 1:1

משחק מרכז טבלה ביבנה הסתיים בצורה דרמטית. הבלם ניצן דמארי הפגין כישורים של אחיו עומר והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-16, אבל יוסי אופיר השאיר נקודה אחת בבית בדקה ה-90 ויבנה, אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, ממשיכה להתרחק בעצלתיים מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully