וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני שמח שלברון שיחק הפעם, כי היינו זקוקים לו"

קינג ג'יימס שותף בניצחון על סקרמנטו למרות הכאבים ביד ועזר להאריך את הרצף הטוב ביותר של הקאבס מאז 2010: "זה משפיע לי על הקליעה". בתקשורת אמרו: "המסע של קליבלנד בשיאו"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הרצף נמשך. בלאט/AP

קליבלנד ממשיכה לנצח. 90:101 על סקרמנטו, שקיבלה 15 נקודות מעומרי כספי, הספיק לקאבס כדי להשיג ניצחון תשיעי ברציפות והם כבר צמודים לשיקגו בקרב על ראשות הבית ועם הפנים לצמרת המזרח. לברון הפתיע את כולם והוכרז ככשיר 45 דקות בלבד לפני תחילת ההתמודדות, בעוד קווין לאב, שיחזור הלילה למינסוטה לראשונה, הוביל עם 23 נקודות.

seperator

המספרים:

* רצף תשעת הניצחונות הוא הארוך ביותר של קליבלנד מאז ניצחה 13 משחקים רצופים בין ינואר לפברואר ב-2010.

* הרצף של הקינגס עומד על שמונה הפסדים, הגרוע בליגה כרגע. הניצחון האחרון שלהם היה 84:103 ביתי על קליבלנד ב-11 בינואר.

* זה היה המשחק ה-11 של קווין לאב העונה עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים לפחות. בעונה שעברה היו לו 50 כאלה.

* קליבלנד השיגה שיא עונתי כאשר עצרה את סקרמנטו על 35.7 אחוז מהשדה בלבד.

* מאז ה-19 בינואר, הקאבס במקום הראשון בליגה באחוזי הקליעה מהשדה של היריבות.

עוד באותו נושא

ניצחון תשיעי רצוף לקליבלנד ובלאט למרות 15 נקודות של כספי

לכתבה המלאה
עומרי כספי סקרמנטו קינגס מול לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
לברון חזר, כספי הציץ/AP

התגובות:

לברון הבהיר כבר מהשנייה הראשונה שהוא בעניינים כאשר חטף את המסירה הפותחת של המשחק ורץ לדאנק עוצמתי. מאז שהוא חזר, קליבלנד עלתה על הגל והרצף הנוכחי הוא הארוך ביותר שלה העונה, אחרי שניצחה שמונה משחקים בין ה-24 בנומבר לתשיעי בדצמבר.

לברון נפגש עם רופאי הקבוצה לפני המשחק והם הודיעו לו שמבחינתם, ההחלטה האם לשחק הפעם היא שלו. הוא בחר כמובן לשחק. לברון הסביר: "הם אמרו לי שאני מחליט ומן הסתם כל החברים לקבוצה ידעו מה אחליט. עדיין כואב לי, בטח שתוך כדי משחק, אבל הייתי בסדר. ביום רביעי מול פורטלנד לא היה סיכוי שאשחק. פרק כף היד שלי היה קשה מדי ולא ממש יכולתי להזיז אותו. זה לא משפיע עליי בריבאונדים או מסירות, אבל כן בקליעה. היו לי הרבה זריקות קצרות מדי בגלל זה, כאלה שאני קולע בדרך כלל".

בלאט הוסיף: "ההחלטה אם לברון ישחק הפעם הייתה תלוי רק בכך שהוא יגיד שהוא בסדר מבחינתו, שהוא רוצה לשחק ושיש לו אישור לכך. אני שמח שהוא שיחק, כי היינו זקוקים לו. זו לא פציעה שמחייבת את הקבוצה להשבית אותו, זה יותר קשור לכמה כואב לו באותו יום ואיך הוא מרגיש. הקשבנו למה שהיה ללברון להגיד ואפשרנו לו לומר לנו 'היי, אני מספיק בסדר לשחק'. לא ראינו איזשהו נזק ליד שעלול לסכן אותו. אם זה היה המצב, הוא היה נשאר בחוץ".

על המשחק אמר בלאט: "אנחנו קבוצה שונה לגמרי מזו שהפסידה לסקרמנטו לפני שלושה שבועות. אז היינו בלי לברון, שומפארט ומריון. קווין לאב שיחק נהדר בשני צדי המגרש, כדורסל ברמה הכי גבוהה שיש. אני אוהב מאוד את הפיזיות של החבר'ה כרגע".

seperator

מה אמרו בתקשורת:

ג'ייסון לויד מה"אקרון ביקון" כתב: "קווין לאב היה צריך את זה לפני החזרה למינסוטה. המספרים שלו בשני המשחקים האחרונים היו גרועים, אבל הכול השתנה הפעם. הוא היה אגרסיבי וסיפק רבע ראשון נהדר עם 16 נקודות. הוא יודע שהוא הולך לטריטוריה עוינת במינסוטה, אבל לפחות יעשה זאת עם הרגשה טובה".

לויד הוסיף: "עברנו דרך ארוכה עד לרגע בו בלאט יכול להיות ביקורתי גם כלפי ניצחונות. הוא לא אהב את 17 איבודי הכדור או את העובדה שהקינגס ניצחו 44:50 בריבאונד. מסע הקאמבק של קליבלנד נמצא בשיאו. הקבוצה הפסידה ליוטה, אוקלהומה סיטי, דטרויט, פורטלנד וסקרמנטו בתקופה הרעה שלה, אבל ניצחה את הקבוצות האלה בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה במסגרת רצף הניצחונות הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully