וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.1: קואדרדו בדרך לצ'לסי, הומלס ליונייטד?

הבלוז סיכמו על רכישתו של כוכב פיורנטינה, אדביור עשוי להגיע בהשאלה לאלופה הצרפתית, בלם דורטמונד עשוי לנדוד לאנגליה עכשיו או בסוף העונה. דסטרו עובר מרומא למילאן, וגם: גליינור פלט מצא קבוצה חדשה

שחקן בורוסיה דורטמונד, מאטס הומלס. Alex Grimm, GettyImages
ואן חאל יצליח להנחית אותו? הומלס/GettyImages, Alex Grimm

העברות

* עכשיו זה סופי: מתיאה דסטרו עובר מרומא למילאן אחרי שהרוסונרי ביקשו לשאול אותו עד לסיומה של העונה עם אופציה לרכוש את כרטיס השחקן שלו בסופה. צירופו של דסטרו נועד כדי להוסיף רעננות בחלק הקדמי של אינזאגי, והוא ייאבק על מקומו עם ז'רמי מנז וג'יאמפאולו פאציני.

* יובנטוס וקורדובה סיכמו על השאלתו של המגן לוקה מארונה עד לסוף העונה לשורות הקבוצה הספרדית. לשחקן יש עדיין חוזה עד 2019.

* גליינור פלט, אקס הפועל באר שבע שחוזר בחלון ההעברות הנוכחי על ידי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, סגר על השאלה עד לסוף השנה מזולט וארחם לגו אהד איגלס ההולנדית.

גליינור פלט הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נודד להולנד. פלט/ברני ארדוב

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה וגם באנגליה, צ'לסי הצליחה להגיע לסיכום עם פיורנטינה על החתמתו של חואן קואדרדו, הקיצוני הקולומביאני הנפלא. הבלוז הסכימו לשלם את סעיף השחרור של השחקן שעומד על 35 מיליון יורו ומעברו ללונדון נראה קרוב מתמיד.

* ב"דיילי טלגרף" טוענים כי ריאל מדריד מתכננת להנחית אצלה את שוערה של מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה, כאשר חוזהו יסתיים בעוד כשנה וחצי, אז יוכל המועדון לצרף אותו בהעברה חופשית.

* פריס סן ז'רמן מקיימת שיחות לצירופו של חלוצה של טוטנהאם, עמנואל אדבאיור, שעשוי להגיע בהשאלה עד לתום העונה, כך נטען ב"דיילי טלגרף".

* מאמנה של ליברפול, ברנדן רוג'רס, שוקל להגיש הצעה עבור שני שחקני האנובר, לארס שטינדל ולאונרדו ביטנקורט. כמו כן, רוג'רס מתכנן להגיש הצעה בגובה 29 מיליון ליש"ט עבור מי שמכונה סרג'יו בוסקטס, רובן נבס, שמחוזר גם על ידי פריס סן ז'רמן, ריאל מדריד ויובנטוס.

* אינטר ממשיכה לחזר נמרצות אחרי שחקנה של היידוק ספליט, טינו סוסיץ' שחתום בקרואטיה עד 2016. סוכנו התבטא בעניין, ואמר: "הוא עשוי להגיע לנראזורי, אבל זה לא יקרה לפני היום האחרון של ההעברות". החלוץ מחוזר גם על ידי סביליה, ומחירו מוערך בכשלושה מיליון יורו.

* ב"בילד" טוענים שלואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד, ינסה לצרף את מאטס הומלס, שעשוי לעזוב את בורוסיה דורטמונד בחלון ההעברות הנוכחי או במהלך הקיץ. על פי הדיווחים, יונייטד מתכננת לשלם 50 מיליון יורו .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully