וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה רוססו במשרדי ההתאחדות לכדורגל: "בית"ר טהורה לעד"

29.1.2015 / 8:49

עופר עיני הגיב למעשה: "טועה מי שחושב כי התנהגות עבריינית תרתיע את ההתאחדות לכדורגל ממאבקה בגזענות ובאלימות, בתי הדין ימשיכו ליהנות מעצמאות וגיבוי מלא שלי"

אתר רשמי

בבוקר שאחרי החלטת בית הדין להפחית לבית"ר ירושלים נקודה ובנוסף להעניש אותה במשחק רדיוס ללא קהל, משחק ביתי נוסף ללא קהל ובקנס של 40 אלף שקל, רוססו כתובת נאצה כנגד ההתאחדות לכדורגל בכניסה למשרדי ההתאחדות. כזכור, הקבוצה הורשעה בהתנהגות גזענית של אוהדיה ובהתפרעות במהלך המשחק נגד מכבי נתניה, ובתגובה אמרו בבית"ר: "זו ההוכחה שיש שווים יותר ושווים פחות בכדורגל הישראלי, השנאה לבית"ר מעבירה את הדיינים על דעתם".

כתובת גרפיטי על משרדי ההתאחדות לכדורגל. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כתובת גרפיטי על משרדי ההתאחדות לכדורגל/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות, אמר בעקבות האירוע: "טועה מי שחושב כי התנהגות עבריינית תרתיע את ההתאחדות לכדורגל ממאבקה בגזענות ובאלימות. בתי הדין של ההתאחדות ימשיכו ליהנות מעצמאות ומגיבוי מלא שלי עד שנגעי הגזענות והאלימות ימוגרו. זה מאבק שמחייב התגייסות מלאה ונחושה של כל החברה הישראלית ושל רשויות החוק והאכיפה. מדובר כאן בחצייה נוספת של קו אדום, ואני משוכנע כי משטרת ישראל תדע לאתר את העבריינים שאחראים לפשע הזה".

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר הוסיף: "ההתאחדות לכדורגל תגיש תלונה למשטרת ישראל, ואני מאמין שזו תדע להגיע לנמושות שהגיעו לכאן באישון לילה וריססו את מחשבות השנאה, הפחד והגזענות שלהם על קירות המוסד. אני מצפה מהנהלת בית"ר ירושלים, שגורמים בה דאגו לחמם את האווירה לאחר החלטת בית הדין אתמול, לא רק לגנות את ההתנהגות העבריינית, אלא גם לסייע ככל יכולתם באיתור האשמים. אם מישהו חושב שהוא הצליח להפחיד את ההתאחדות לכדורגל או יביא לעצירת המאבק הבלתי מתפשר שלנו באלימות ובגזענות, הוא טעה קשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully