וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "סיימנו ראשונים בבית המוות, זה לא רע"

המאמן הישראלי שלח עקיצה קטנה למבקרים, אחרי העפלתה של גאנה לרבע גמר אליפות אפריקה: "הצגנו גישה נהדרת בתגובה להפסד במשחק הראשון". אסמואה ג'יאן: "כולם האמינו בנו, במיוחד המאמן"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
את מי הוא רוצה בשלב הבא? אברהם גרנט/AP

הערב (שלישי) במסיבת העיתונאים של נבחרת גאנה, אברהם גרנט סוף כל סוף הרשה לעצמו לחייך חיוך רחב. אחרי שלב בתים מלחיץ ודרמטי, המאמן הישראלי העפיל עם גאנה לרבע גמר אליפות אפריקה, בזכות מהפך דרמטי וניצחון 1:2 על דרום אפריקה. גרנט, שבדקה ה-90 מול אלג'יריה היה כבר על סף הדחה, ראה אז את אסמואה ג'יאן מעניק לו ניצחון בתוספת הזמן והפעם את ג'ון בוי (73) ואנדרה איוו (83) מבטיחים לו ניצחון נוסף ואת המקום הראשון בבית ג'.

ברבע הגמר ביום ראשון תפגוש גאנה את הנבחרת שתסיים במקום השני בבית ד', שם לכל ארבע המתחרות יש שתי נקודות והפרש שערים 2:2. קמרון, גינאה, חוף השנהב ומאלי - אחת מהן תהיה היריבה הבאה.

שחקני נבחרת גאנה חוגגים. רויטרס
מסוגלים להתמודד מול כל יריבה ביבשת. שחקני גאנה חוגגים/רויטרס

"סיימנו ראשונים בבית המוות, זה לא רע", אמר גרנט המחויך בסיום, עם עקיצה קלה למבקרים. "הגיע לנו לנצח, דרום אפריקה לא הייתה טובה יותר מאיתנו. התחלנו את המשחק טוב מאוד, עם שתיים-שלוש הזדמנויות וגישה נכונה. אני מרוצה מהשחקנים. בכל יום אני לומד משהו חדש על הנבחרת שלי. התחלתי כאן ב-1 בדצמבר, וזה לא פשוט. אחרי ההפסד במשחק הראשון הפגנו גישה נהדרת בשני והמשכנו במגמה היום".

הקפטן אסמואה ג'יאן חגג: "אני מודה לשחקנים על המאמץ וההקרבה. שיחקתי בחמש אליפויות אפריקה, אבל זו הקבוצה הכי קשוחה שהייתה לנו. יש כאן מנטליות חזקה מאוד. אפילו אחרי שספגנו את השער המוקדם, תמיד המשכנו להאמין ונלחמנו עד הסוף, בידיעה שאנחנו מסוגלים לנצח. ניצחנו בזכות הניסיון שלנו, כמדינה שמעפילה באופן קבוע לשלבים האלה. גם אחרי ההפסד במשחק הראשון, כולם האמינו בנו, במיוחד המאמן. זה מה שהוכחנו היום, כולם נלחמו. אנחנו מסוגלים להתמודד מול כל נבחרת בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully