וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש גורדון נתפס משתמש באלכוהול ויושעה לשנה

25.1.2015 / 23:09

התופס הבעייתי של קליבלנד בראונס ממשיך להסתבך. בעונה שעברה הוא החמיץ 11 משחקים, עשרה בשל השעייה לאחר שנעצר ועוד אחד לאחר שעבר על חוקי הקבוצה לפני מחזור הסיום

ג'וש גורדון קליבלנד בראונס. John Grieshop, GettyImages
מה יהיה הסוף? גורדון/GettyImages, John Grieshop

ג'וש גורדון הוא כבר הרבה מאוד זמן הילד הרע של ה-NFL. התופס המוכשר של קליבלנד זכה בתואר מלך היארדים באוויר בעונת 2013, אבל אז נעצר, הושעה ושיחק רק בחמישה משחקים העונה, כשהוא מפגין יכולת לא טובה.

אם מישהו חשב שכעת הדברים ישתפרו עבור גורדון, הרי שהערב (ראשון) הסתבר כי הבחור הבעייתי רק הולך אחורה. מקורות בליגה דיווחו כי גורדון נכשל בעוד בדיקה, כאשר הוא נתפס על שימוש באלכוהול. הפעם, כבר לא יהיה מנוס מלהשעות אותו לשנה.

ברשימת ההסתבכויות של גורדון אפשר למצוא שימוש במריחואנה שהוביל להשלכתו מאוניברסיטת ביילור, כאשר לאחר מכן הוא הצטרף למכללת יוטה. מאז שנבחר בדראפט, גורדון הספיק להיות מושעה לשני המשחקים הראשונים בעונתו השנייה, 2013, אולם לאחר מכן חזר וכאמור, הצליח לרשום הכי הרבה יארדים באוויר, 1,646, למרות ששיחק רק 14 משחקים.

ביולי האחרון הוא נעצר בצפון קרוליינה לאחר שנתפס כשהוא נוהג תחת השפעת סמים. הוא הושעה לשנה, אך העונש קוצר לעשרה משחקים בשל החוקים החדשים של הליגה וגורדון הורשה לחזור לשחק לקראת סיום העונה. הוא תפס רק 24 כדורים ו-303 יארד ובמשחק האחרון של העונה שוב הושעה, הפעם על ידי הקבוצה, בשל עבירה על החוקים שלה לאחר שלא הגיע לאימון בשל מסיבה שהתארחה בביתו של ג'וני מנזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully