וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ניצחה לפני ההמראה לתל אביב, הפסד נוסף לברצלונה

הבלאנקוס נזדקקו למחצית שנייה גדולה של סרחיו יול ואנדרס נוצ'יוני (14 כל אחד) בדרך לניצחון 80:88 בחוץ אצל גראן קנאריה. הקטלאנים המאכזבים ספגו הפסד ליגה שישי, 103:94 ללבוראל קוצ'ה

שחקן ריאל מדריד אנדרס נוצ'יוני (שמאל) מול שחקן דינמו ססארי. GettyImages
בכושר מצוין. נוצ'יוני/GettyImages

רגע לפני שהיא ממריאה לישראל למשחק מול מכבי תל אביב, ריאל מדריד השיגה היום (ראשון) ניצחון חוץ קשה בליגה הספרדית, אחרי שגברה 80:88 על גראן קנאריה. הבלאנקוס לא היו רחוקים מלספוג הפסד חמישי בספרד העונה, אך השיגו לבסוף ניצחון מול היריבה מהצמרת בזכות מחצית שנייה מעולה. ההתקפה של פבלו לאסו נוטרלה ברבע הראשון לתשע נקודות בלבד, והמשיכה להתקשות מול הקבוצה מהאיים הקנאריים גם בהמשך, בדרך לפיגור דו ספרתי בירידה להפסקה.

אלא שאז הגיע הרבע השלישי, נוצ'יוני ויול איפסו את הידית, וריאל הצליחה לחזור למשחק. הרבע האחרון היה שקול וצמוד, אך סלים גדולים של פליפה רייס ואנדרס נוצ'יוני סגרו עניין. סרחיו יול ואנדרס נוצ'יוני הובילו את ריאל עם 14 נקודות כל אחד, רודי פרננדס ופליפה רייס, שמצוי בכושר נפלא, הוסיפו 11 כל אחד, ויאניס בורוסיס תרם 10 משלו. ריאל סיימה עם 14 שלשות ב-51%, ומקווה כעת להמשיך בכושר הקליעה הזה גם ביד אליהו.

מי שממשיכה לא להרשים היא יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16, ברצלונה, שספגה הפסד שישי העונה עם 103:94 אצל לבוראל קוצ'ה. ההגנה של הקטלאנים לא הסתדרה עם כוח האש של הבאסקים מבחוץ, ונקלעו לפיגור דו ספרתי כבר במחצית הראשונה. בניגוד לריאל, ברצלונה לא הצליחה לחזור למשחק, וספגה לא פחות מ-33 נקודות ברבע האחרון. דייויס ברטאנס צלף 19 נקודות ללבוראל, מייק ג'יימס הוסיף 17 וחמישה אסיסטים. 17 נקודות של אלכס אברינס ותומאש סטוראנסקי לא הספיקו לחבורה של צ'אבי פסקוואל.

צ'אבי פסקוואל מאמן ברצלונה. GettyImages
אכזבה נוספת. פסקוואל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully