וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "אנחנו לא קבוצה לפיינל פור. אופתע אם נגיע לשם"

24.1.2015 / 2:59

עוזר מאמן מכבי ת"א סיפק ציטוטים מעניינים לחדשות ערוץ 10: "אנשים לא מבינים כמה גודס טוב, אני רוצה להפוך אותו לאחד המאמנים האגדיים, בשורה עם רלף קליין ורוזין". שמעון מזרחי אחרי ז'לגיריס: "קודם כל הדרבי, אחר כך נחשוב על ריאל"

צילום: מתן חדד

פיני גרשון לא נכח אמש (שישי) בקובנה, שם ניצחה מכבי תל אביב 66:73 את ז'לגיריס ועשתה צעד גדול אל עבר ההצלבה. על אף היכולת המרשימה שאלופת אירופה מגלה עד כה בטופ 16, אמר עוזר המאמן בראיון לחדשות ערוץ 10: "אני מקווה שנגיע להצלבה, אנחנו לא קבוצה לפיינל-פור. אבל גם שנה שעברה לא היינו קבוצה של פיינל פור ולקחו אליפות אירופה. בשורה התחתונה אנחנו שווים הצלבה. אני אהיה מופתע אם נעשה פיינל פור, אני מאוד אשמח אבל זו תהיה הפתעה".

על מערכת היחסים שלו עם גיא גודס אמר: "אנשים לא ידעו כמה גיא טוב. אני לא מסוגל לעבוד קשה כמוהו, גם כשהייתי בשיא וזכיתי באליפויות אירופה לא עבדתי כמוהו. אני רוצה להפוך את גיא לאחד המאמנים האגדיים במכבי בשורה אחת יחד עם רלף, יהושוע רוזין ואחרים ואני חושב שיש לו את זה. אנשים חשבו שאני אחליף אותו תוך כמה חודשים וזה עניין זמני - ראיתם אותי כופה את עצמי? אני מעמיד לרשות גיא את כל הידע שלי ושיעשה איתו מה שהוא רוצה".

גרשון התייחס גם למערכת היחסים עם דיוויד בלאט והקשיים שחווה עוזר המאמן שלו לשעבר ב-NBA, כשאמר: "דיוויד בלאט מבין כדורסל יותר מכל האנשים שמעבירים עליו ביקורת, העיתונאים הפרשנים והשחקנים. בוודאות: דיוויד בלאט מבין כדורסל יותר מלברון ג'יימס".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו פיני גרשון. ברני ארדוב
"דיוויד בלאט מבין כדורסל יותר מכל האנשים שמעבירים עליו ביקורת". גרשון עם גודס/ברני ארדוב

ובינתיים, שמחה גדולה בקרב הצהובים. חיוכים וחיבוקים נרשמו בין אנשי מכבי לאחר הניצחון אמש, שהעלה אותם למאזן 1:3 בטופ 16. בקבוצה הדגישו בפני השחקנים כי הם צריכים להישאר דרוכים, אולם בשיחות פנימיות ראשי מכבי כבר מדברים על מיקום ולא רק על עלייה להצלבה. גודס החמיא לשחקניו על ההגנה והביצוע הנכון של תכנית המשחק ועל המתפרצות. סילבן לנדסברג, שקלע 20 נקודות, זכה למחמאות רבות בסיום וגם שאראס, שמשמש כעוזר מאמן בז'לגיריס, הגיע לומר כל הכבוד.

שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "זה ניצחון חוץ חשוב מאוד, הפגנו הגנה טובה וגם כשפיגרנו ידענו לחזור. היה משחק קבוצתי יוצא מן הכלל וג'ו אלכסנדר מתחיל להשתלב היטב. אנחנו מסתכלים קדימה ולא נקפוץ ונחשוב על המקום הראשון בבית. ריאל השיגו ניצחון יפה מול פנאתינייקוס ואנחנו מתמקדים קודם כל בדרבי ביום שני ורק אז במשחק מול בחמישי". מזרחי הוסיף: "אנחנו לא נחים על זרי הדפנה, כי עוד לא הבטחנו כלום. אנחנו הולכים משבוע לשבוע והתוצאות תדברנה. דרבי זה דרבי, נגיע ביום שני ונראה מה יהיה".

דווין סמית' סיכם: "ציפינו לקרב קשה וזה בדיוק מה שקיבלנו. שיחקנו הגנה נהדרת, בעיקר במחצית השנייה, בה החזקנו אותם על 29 נקודות. סגרנו טוב בריבאונד ורצנו למתפרצות בכל פעם שיכולנו. ידענו שז'לגיריס קבוצה טובה, בעיקר בבית ולכן זה בהחלט ניצחון משמעותי עבורנו. הם נלחמו עד הסוף, ציפינו למאבק מולם וזה מה שהיה. עכשיו הראש בדרבי".

מאמן הקבוצה המפסידה, ג'ינטראס קרפיקאס, אמר: "הובלנו במחצית הראשונה וכשהובלנו היה לנו רק איבוד אחד. האיבודים שלנו בהמשך המשחק גרמו למכבי לקלוע נקודות קלות. למרות שבהצגנו במשך לא מעט דקות הגנה והתקפה טובה, נתנו למכבי להיכנס לקצב משחק שמתאים לה ברבע האחרון, הם רצו ומכך כבר לא הספקנו לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully