וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את עירוני נס ציונה 76:79

צפו בתקציר: שלומי הרוש קלע שיא קריירה של 24 נק' ויחד עם טוני קרוקר וג'ורדן טיילור החזיר את חולון למסלול הניצחונות. הפסד שני רצוף לנס ציונה, קרייג סמית' בער עם 30 נק' ו-14 ריב'

one

המחזור ה-17 בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך במשחק בו הפועל חולון ניצחה את עירוני נס ציונה 76:79. גיבור הניצחון של הסגולים היה שלומי הרוש, שחגג שיא קריירה של 24 נקודות, כולל שלשה גדולה במאני-טיים, ויחד עם ג'ורדן טיילור (17 נקודות), הוציא את חולוניה מפיגור לניצחון גדול. נס ציונה רשמה הפסד שני רצוף, למרות שקיבלה הצגה אדירה של קרייג סמית'. הקרנף קלע 30 נקודות והוריד 14 ריבאונדים, וזו הייתה הפעם הרביעית העונה שהוא מגיע לפחות ל-30 נקודות במשחק. המחזור יימשך ביום ראשון ושני, אז ייערך הדרבי התל אביבי הגדול בדרייב אין.

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. מגד גוזני
לא ישכח את הניצחון הזה. שלומי הרוש/מגד גוזני

רבע 1

נס ציונה הכתיבה את הקצב בפתיחה וקרייג סמית' העלה אותה ל-3:11. חולון החלה לשחק מהר יותר וניצלה את איבודי הכדור של האורחים כדי לצמק ל-13:12. נקודות של טל דן וקרייג סמית' הלוהט (11 נקודות ברבע) שמרו על יתרון נס ציונה שהוליכה 12:17 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רבע 2

שלומי הרוש וגוני יזרעאלי ניווטו את התקפת חולון בתחילת הרבע, אבל לאמיין וילסון וטל דן לא נתנו למארחת להתקרב. ג'ורדן טיילר היה היחיד בחולון שייצר נקודות, והמארחת לא הצליחה לעצור את קרייג סמית'. שלשות של שלומי הרוש וטוני קרוקר הובילו את חולוניה ל-0:8 ואולם הפחים געש. שלשה של נואלס נתנה אוויר לנס ציונה, שהוליכה 36:41 במחצית. קרייג סמית' המצוין הוליך את האורחים עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים. שלומי הרוש הוליך את חולון עם 14 נקודות.

קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
בלתי עציר, אבל עם עוד הפסד בכיס. קרייג סמית'/ברני ארדוב

רבע 3

חולון פתחה טוב את הרבע השלישי ועלתה ל-43:44 מנקודות של אייזיק רוזפלט וטוני קרוקר. היתרון החליף ידיים, שתי הקבוצות החטיאו מחוץ לקשת והרבע השלישי הסתיים ב-56:58 לנס ציונה.

רבע 4

קרייג סמית', איך לא, היה גם בתחילת הרבע הרביעי האיש של נס ציונה בהתקפה, ובזכות השליטה שלו בצבע בשני צדי המגרש האורחים עלו ל-61:63. אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה, ושלוש דקות לסיום התוצאה הייתה 71:71. חולון הלכה לאיש החם שלה, שלומי הרוש, שקלע שלשה גדולה מהפינה וקבע 71:74. הגג באולם הפחים התרומם לרגע. עד אותם רגעים חולון הייתה עם 11 מ-26 מהקו, אחוזים מזעזעים שנס ציונה קיוותה לנצל בדקות הסיום המותחות. שלשה אדירה של ג'ורדן טיילור העלתה את חולון ל-73:77 כשנותרו 30 שניות לסיום. הרוש הוסיף נקודה מהקו וחגג שיא קריירה ל 24 נקודות, 15 שניות לסיום נס ציונה יצאה להתקפה בפיגור שלוש אבל גיל אמיתי איבד וחולון חגגה ניצחון גדול בתוצאה 76:79.

שחקן הפועל חולון ג'ורדן טיילור. מגד גוזני
הרים את אולם הפחים. ג'ורדן טיילור/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: שלומי הרוש 24 נקודות (5 מ-7 לשלוש), ג'ורדן טיילור 17, שון אוונס 12, טוני קרוקר 10, אייזק רוזפלט (11 ריבאונדים) ודומיניק מגווייר (10 ריבאונדים) 8 כל אחד, כן שותפו גוני יזרעאלי ושון דניאל.

קלעו לנס ציונה: קרייג סמית' 30 נקודות ו-14 ריבאונדים, מיטשל וואט 17 ו-10 ריבאונדים, פרסטון נואלס 13, טל דן 9, גיל אמיתי 5, לאמיין וילסון 2, כן שותפו מאיר טפירו, אור סולומון ורובי בוסטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully