וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "הרגשתי רע מאוד, הייתי קרוב לפרוש מהמשחק"

הטניסאי הספרדי, שניצח את טים סמיצ'ק אחרי מותחן של למעלה מארבע שעות, הודה שחש ברע והתרגש מהמחווה של האמריקאי: "זה היה מדהים, לא הרבה היו עושים את זה במערכה חמישית"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. : Hannah Peters, GettyImages
התרגש מהניצחון בסיום. נדאל/GettyImages, : Hannah Peters

רפאל נדאל שוב הוכיח היום (רביעי) איזה פייטר ענק שהוא. הספרדי, המדורג שלישי בעולם, חזר מפיגור מערכה ל-2:6, 6:3, 7:6 (2), 3:6, 5:7 מול טים סמיצ'ק האמריקאי, המדורג 112 בעולם. השור ממאיורקה נזקק לארבע שעות ו-12 דקות על מנת לעלות לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה, שם ישחק מול דודי סלע, שניצח את לוקאש רוסול. במהלך המשחק, חש רפא לא טוב והיה נראה שהוא מתקשה לנוע כרגיל. כמו כן, רפא קיבל טיפול רפואי ובשלב מסוים היה נראה שהוא ממש עומד להקיא.

"האם הרגשתי רע על המגרש? כן, הרגשתי רע", אמר נדאל בסיום, "הייתי קרוב לפרוש באמצע המשחק כי הרגשתי מסוחרר מאוד. ניסיתי לשחק אגרסיבי יותר, בלי לרוץ או לפחות לנסות לרוץ כמה שפחות, ולנסות לחבוט ווינרים. מבחינה פיזית, התחלתי להרגיש מעט יותר טוב לקראת סיום המשחק". נדאל החמיא ליריבו, שהורה לשופט להעניק לו הגשה ראשונה חוזרת אחרי שמישהו מהקהל צעק באמצע הגשה של רפא ועוד במצב של 5:6 במערכה החמישית: "אני חושב שהוא שיחק טוב, אבל מה שהוא עשה במערכה החמישית היה מדהים. מעט מאוד שחקנים היו עושים דבר כזה אחרי ארבע שעות של משחק".

סמיצ'ק בן ה-27 הבין שהוא לא פגש את רפא במיטבו והתייחס גם למחווה שלו: "ברור שמשהו הטריד אותו, ואני חושב שזה היה הדבר הנכון לעשות. ברור לי שהוא היה רחוק משיאו, אבל הוא מצא את הדרך לנצח, אני מוריד בפניו את הכובע, בגלל זה הוא אחד הטובים בעולם".

הטניסאי האמריקאי טים סמיצ'ק. GettyImages
מחווה ספורטיבית נהדרת. סמיצ'ק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully