וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: דודי סלע חולם על שחזור 2009, הפתיחה תהיה קשה

הישראלי, המדורג במקום ה-106, יפגוש בליל ראשון או בוקר שני את יאן לנארד שטראף הגרמני (57) בסיבוב הראשון במלבורן. הישג השיא של סלע באוסטרליה היה לפני שש שנים, אז הגיע לסיבוב השלישי

דודי סלע טניסאי ישראלי. ברני ארדוב
שיהיה בהצלחה. סלע/ברני ארדוב

דודי סלע יפתח הלילה (ראשון) או מחר בבוקר (סביב 6:30-7:00 בבוקר) את עונת המשחקים שלו בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה הפתוחה, הגרנד סלאם הראשון של העונה. הישראלי, המדורג במקום ה-106 בעולם, יפגוש את יאן לנארד שטראף הגרמני בן ה-24, שמדורג במקום ה-57 בעולם. המנצח בין השניים ישחק מול המנצח בין לוקאש רוסול הצ'כי (28 בטורניר) לקני דה שפר הצרפתי. המשחק בין סלע לשטראף יהיה השלישי במגרש מספר 22 (לא מצולם), ביום משחקים שיתחיל בשעה 2:00 בבוקר, שעון ישראל.

לאחר הכישלונות של יוליה גלושקו ושחר פאר במוקדמות, סלע הוא הישראלי היחיד בהגרלה הראשית במלבורן, שם הישג השיא שלו היה הסיבוב השלישי. סלע עבר שני סיבובים באליפות אוסטרליה 2009, כשגם אז הוא פוגש טניסאי גרמני בסיבוב הראשון, ריינר שוטלר הוותיק. מאז אותה שנה, בה הפסיד לג'ו ווילפריד צונגה בסיבוב השלישי, לא הצליח הישראלי הבכיר לעבור את הסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה, כשבשנה שעברה הוא מפסיד לירקו ניימינן בחמש מערכות, 3:6, 7:6 (3), 6:7 (3), 6:3, 6:3.

סלע ושטראף נפגשו פעם אחת בלבד בעבר, בשמינית גמר צ'לנג'ר לה גוסייה בצרפת ב-2013, כשהישראלי יוצא עם ניצחון 5:7, 6:0, 2:6. אלא שמאז, עבר הנפיל הגרמני (1.96 מטר, 87 קילוגרם) דרך ארוכה והתקדם בצורה משמעותית. השנה, למשל, הוא הצליח לעבור סיבוב בטורניר דוחא כשהוא מנצח את בן ארצו פיליפ קולשרייבר, וסיבוב בטורניר אוקלנד עם 7:6 (6), 4:6, 3:6 מול דומיניק תים האוסטרי המצוין. הישג השיא שלו בשנה שעברה היה שלושה חצאי גמר בטורנירי ATP 250: במץ, מינכן, אליו עלה מהמוקדמות, ובמארסיי. כמו כן, "שטראפי" הצליח לעבור סיבוב ברולאן גארוס ובאליפות ארצות הברית.

על פי יחסי ההימורים, שטראף הוא הפייבוריט במשחק הזה, והוא אכן פתח את השנה בצורה די מוצלחת וניכר שהוא בכושר טוב. עם זאת, קשה מאוד לדעת באיזה כושר נמצא דודי סלע, שטרם שיחק השנה במסגרת רשמית פרט לאליפות ישראל, שם לא נתקל ביריבים שנמצאים קרוב לרמה שלו בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully