וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם בהפועל תל אביב: "שמח לחזור לליגת העל"

החלוץ ישוב לישראל אחרי ארבע שנים, אחרי שחתם עד תום העונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. העסקה תמומן ע"י גורם חיצוני. אגווקווה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לחתום

one

רכש חדש להפועל תל אביב: דודו ביטון חתם לעונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. לאדומים. עלות העסקה, שתמומן על ידי גורם חיצוני, מוערכת בכ-400 אלף שקל. ביטון, שיצטרף כבר מחר לאימונים, אמר לאתר הרשמי של האדומים לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לליגת העל למועדון כמו הפועל תלאביב, עם קהל אוהדים גדול שתומך ומעודד את הקבוצה בכל רגע ורגע. הספקתי כבר לדבר עם חלק מהשחקנים ואני מחכה לאימון הראשון ביחד עם כולם".

ביטון (26), שהיה מועמד למספר קבוצות ישראליות בחלון ההעברות הנוכחי, כולל הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק בישראל במדי מכבי תל אביב, הפועל רעננה והפועל פתח תקוה. לאחר שכבש 12 שערים בחצי עונה, עזב החלוץ לשרלרואה הבלגית בינואר 2011 ומאז הוא משחק באירופה. בעונת 2011/12 הצטיין עם 16 שערים בכל המסגרות במדי ויסלה קרקוב ולאחר מכן נרכש על ידי סטנדרד ליאז' וחתם לארבע שנים. בשנים האחרונות בילה כמושאל באפואל ניקוסיה איתה זכה באליפות ובאלקורקון. העונה במאריבור שותף ב-11 משחקי ליגה - שלושה מהם כשחקן הרכב - וכבש שער אחד בלבד.

החלוץ דודו ביטון חותם בהפועל תל אביב לצד סוכנו דודו דהאן. מתוך הפייסבוק של דודו דהאן, צילום מסך
חיזוק לאדומים. דודו ביטון אחרי החתימה/צילום מסך, מתוך הפייסבוק של דודו דהאן

"בלי ורמוט זה היה משחק ליגה לאומית קלאסי"

הניסיונות לחזק את הקבוצה לא הסתיימו בהחתמתו של ביטון. הפועל תל אביב עדיין מחפשת בלם זר וכבר הקבוצה הוציאה ויזה לבלם הניגרי, אזובויקה אגווקווה, שאמור להגיע למבחנים, וצפוי לחתום עד תחילת השבוע הבא. על מועמדותו של אגווקווה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בהפועל מאוד התאכזבו לשמוע שאלירן עטר בחר בסופו של דבר לחזור לארץ ולחתום במכבי חיפה. עם זאת, הרבה אנשים הודו שמשכרותו של עטר הייתה גבוה מדי למועדון והייתה עשויה להכניס את הקבוצה לעוד חובות עתידיים.

לא הרבה אפשר לקחת מהניצחון של הפועל תל אביב על ראשון לציון אמש (חמישי) מלבד הניצחון 1:2 וההעפלה לשלב הבא בגביע. בקבוצה עדיין מודאגים מאוד מהיכולת ששוב הייתה רחוקה להרשים: "בלי גילי ורמוט זה משחק קלאסי בליגה לאומית", התלוצץ אחד מהגורמים בהפועל אחרי המשחק, אך שיקף את התחושות שהיו ללא מעט אנשים במועדון וביציע אתמול. "יש לנו בעיות בלי סוף בהגנה", הוסיף אחד השחקנים אחרי הניצחון. "הסגל שלנו קצר מאוד ויש פה הרבה שחקנים שלא היה להם מקום בעונה נורמלית בהפועל. אם נוסיף את היעדרות של סאשה, הסיכויים קטנים שנוכל לעשות משהו בטדי ובכלל במשחקים הבאים".

"היה משחק קשה, אבל מה שחשוב בגביע זו התוצאה", סיכם שון מלכה את המשחק. "אני שמח שעברנו שלב והפנים עכשיו לבית"ר. בכדורגל יש פציעות ויש הזדמנויות לשחקנים אחרים ואני מאמין ששאלה שקיבלו אותם ייקחו אותם בשתי הידיים. בית"ר זה משחק שונה שהוא חשוב גם לנו לאוהדים ואנחנו נבוא לעשות שם תוצאה טובה ואני מקווה שנשמח את האוהדים".

"התחלתי את העונה בהרכב ובתקופה אחרונה אני פחות משחק", התייחס הקשר לדקות משחק המועטות שקיבל לאחרונה. "אני נותן את כל כולי באימונים ואני מחכה להזדמנות מהמאמן. אני בסך הכול צריך להמשיך לעבוד ולדבר במגרש. אין שום דבר ספציפי שקרה שבגללו לא שיחקתי הרבה זמן. זו הייתה החלטה של המאמן. אני שמח שהשבוע קיבלתי את הזדמנות ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מה היה קורה בלעדיו? ורמוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully