וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בלם נבחרת ניגריה יגיע למבחנים, סאשה ייעדר מספר שבועות

אזובויקה אגווקווה, שהשתייך לסגל הניגרי למונדיאל, מועמד להצטרף. סאשה נפצע בשריר התאומים ויעבור בדיקה. באלדה ואדל חתמו עד תום העונה. השוער: "הפועל היא כמו משפחה בשבילי"

one

מכה להפועל תל אביב, במיוחד לפני המשחק מחר (חמישי, 19:00, 5+ לייב) מול הפועל ראשון לציון בגביע: לוקאס סאשה לא ישותף ואף עשוי להיעדר מספר שבועות. עוד לפני האימון עשה הקשר הברזילאי תנועה לא נכונה, ולאחר מכן הרגיש כאב שמרמז על קריעה בשריר התאומים. סאשה יעבור מחר אולטראסאונד שלאחריו יתברר אם מדובר בקרע בשריר או רק מתיחה חזקה. בכל מקרה, הברזילאי לא צפוי להיות בסגל גם מחר וגם מול בית"ר ירושלים שביום שני.

מי שמועמד להצטרף להפועל תל אביב הוא אזובויקה אגווקווה, בלם בן 25 שרשם 33 הופעות במדי נבחרת ניגריה, זכה עם נבחרתו באליפות אפריקה 2013 וגם היה בסגל למונדיאל בברזיל. השחקן הגבוה (1.90 מטרים) שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, נמצא ללא קבוצה מאז שנפרד מוורי וולבס הניגרית. הוזכר לאחרונה כמועמד לווסטהאם, אודינזה ופנאתינייקוס.

אזוביקה אגוואקה, נבחרת ניגריה. GettyImages
חבר של קבע בסגל נבחרת ניגריה. אזובויקה אגווקווה/GettyImages

החלוץ אמידו באלדה הצטרף רשמית להפועל תל אביב לאחר שחתם היום על חוזהו עד לתום העונה. עוד לפני האימון הראשון שלו עם חבריו החדשים באדום אמר: "אני מאוד שמח שהגעתי להפועל תל אביב, שמעתי הרבה דברים טובים על המועדון ועל האווירה בבלומפילד. הגעתי כדי לעזור להפועל תל אביב לעמוד במטרותיה ואני מקווה שאצליח לעשות זאת ביחד עם כל הקבוצה".

השוער אפולה אדל שב רשמית לקדציה נוספת בהפועל לאחר שגם הוא חתם על חוזה עד לתום העונה. השוער אמר: "הפועל היא כמו משפחה בשבילי ואני שמח לחזור לקבוצה, לאנשים במועדון ולאוהדים האדומים. כולנו מרגישים מחויבים לשפר את המשחק הקבוצתי כדי להתקדם לעבר המקום שהפועל תל אביב צריכה להיות בו ואני מאמין מאוד שנצליח לעשות זאת בעזרת עבודה קשה ומחויבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חלוץ הפועל תל אביב אמידו באלדה. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
שמע הרבה דברים טובים על הפועל תל אביב. באלדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully