וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ת"א רמלה-מכבי ת"א: "אפשר לנצח, אנחנו לא איזו קבוצה קטנה מליגה נמוכה"

13.1.2015 / 12:38

אורי מגבו והרמלאים מתכננים סנסציה, שרון זיסו המושאל מהאלופה לא קיבל מקרויף אישור לשחק (ד', 21:00, 5+ לייב). פאקו שלח את עוזרו לעקוב אחרי היריבה מהלאומית, ויבצע מספר שינויים בהרכב

אורי מגבו שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
" זה גביע ויש לו את החוקים משלו". אורי מגבו בימיו באשדוד/קובי אליהו

את הידיעה שייפגשו את מכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה (ד', 21:00, 5+ לייב) קיבלו שחקני בית"ר תל אביב רמלה תוך כדי אימון. "בהתחלה חשבנו שמישהו עובד עלינו, אבל אז גילינו שזה נכון", סיפר שחקן הקבוצה אורי מגבו. "אחרי אותו אימון כשהתחילו גם טלפונים מחברים שביקשו לשריין לעצמם כרטיסים, הבנו שזה לגמרי נכון".

מגבו סיפר היום שהוא וחבריו לא מתכוונים לשמש תפאורה במשחק. "אנחנו מאמינים שאפשר לעבור את מכבי תל אביב", אמר בביטחון. "אפשר לנצח כל קבוצה ואנחנו לא באים להרים ידיים מראש. אנחנו בליגה השנייה ולא איזו קבוצה קטנה מליגה נמוכה. זה גביע ויש לו את החוקים משלו. יש כאן הרבה מאוד שחקנים צעירים ומוכשרים שגדלו במועדוני צמרת בארץ ויש לנו מאמנים מצוינים. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מתנהלים כאילו אנחנו בליגת העל. למשל, לא רק שחקני מכבי תל אביב במתח לקראת ההרכב שלהם מחר. גם אצלנו אף אחד לא יודע בדיוק מה יהיה ההרכב".

קשר הקבוצה שרון זיסו המושאל ממכבי תל אביב לא קיבל אישור לשחק מג'ורדי קרויף, שטען בפני אנשי הקבוצה שהוא לא רוצה לפתוח פתח למצב בו יבקשו ממנו קבוצות אחרות לשתף את מושאלי מכבי תל אביב. מגבו, ששיחק כמגן שמאלי כששיחק בליגת העל, אמור לפתוח בחלק הקדמי שם יקבל עזרה ממתן לוטטי, שבעברו שיחק בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ואף שותף למספר משחקים בבוגרים.

הרכב משוער: מייקל חכים, אטו רומאריק, שחר קלר, איתי עוזרי, קרלוס לואיסה, אבי אבינו, וויליאם נג'ובו, ניר לקס, אורי מגבו, מתן לוטטי, גילי גילקרוב.

ג'ורדי קרויף, קורס פרו. ברני ארדוב
לא רוצה לפתוח פתח למצב בו יבקשו ממנו קבוצות אחרות לשתף את מושאלי מכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מתייחסים ברצינות לגביע המדינה ולא רוצים פנצ'רים כמו אלה שהיו לקבוצה בשנים האחרונות. העונה תסגור האלופה עשר שנים ללא גביע המדינה ופאקו אייסטרן מכוון לכל התארים אחרי שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע הטוטו. ביום ששי שלח פאקו צוות של שלושה אנשים לעשות סקאוטינג על היריבה. עוזרו הבאסקי דויד קאנדה מלווה בבכירי מחלקת הסקאוט עמיר תורג'מן ורוני מאיר, הגיעו למגרש ברמלה ותחת גשם כבד צילמו את המשחק ועקבו אחר היריבה. לאימון הבוקר מחר (רביעי) זימן פאקו את כל שחקני הסגל ובסיום תצא הקבוצה לבית מלון להתכונן למשחק. המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ולשתף שחקנים שלא זוכים לדקות רבות כפי שעשה בגמר גביע הטוטו.

הרכב משוער: ברק לוי, יואב זיו, קרלוס גרסיה, דור פרץ, עמרי בן הרוש, דן איינבינדר, מהראן ראדי, בן רייכרט, ערן זהבי, טל בן חיים, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully