וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חיפה: קאיודה חוזר להרכב, עטר מתלבט

בצל הבעיות הקשות, בקבוצה מעיר היהלומים מקווים שהניגרי יחזור לכבוש אחרי חודשיים עקרים. מאמן הפועל חיפה מתלבט בין דג'אני לשבתאי במרכז המגרש. קוראץ' על הספסל (שבת, 18:30)

מחזור 17מחצית10/01/2015
מכבי נתניה
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * במזל טוב הפועל חיפה הגיעה בשבוע שעבר ל-10 שערי ליגה - האחרונה להגיע למספר דו ספרתי. האדומים מהכרמל עדיין עם הכי מעט שערים העונה.

      * מכבי נתניה ספגה העונה 30 שערים. רק הפועל פתח תקוה (32) ספגה יותר ממנה.

      * ניצחון הבית האחרון של מכבי נתניה על הפועל חיפה היה לפני יותר מ-14 שנים ב-8 בדצמבר 2000. נתניה ניצחה אז 1:4.

      * לארי קאיודה סוגר היום בדיוק חודשיים ללא שער. מכבי נתניה כמהה למכור אותו, אבל החלוץ הניגרי כבש את שערו האחרון ב-9 בנובמבר בהפסד 3:1 למכבי תל אביב.

      * 4 מתוך 8 השערים האחרונים של הפועל חיפה נגד מכבי נתניה בליגה נכבשו על ידי יובל אבידור. איך האדומים-שחורים יסתדרו בלעדיו מחר?

      אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
      הוציא כבר 30 כדורים מהרשת. הרוש/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      המצב הכלכלי הבלתי נסבל השפיע השבוע על אימוני הקבוצה והמאמן יוסי מזרחי קרא הבוקר באימון המסכם למספר שחקנים לשיחות אישיות. הקפטן ערן לוי נכנס לשיחה בארבע עיניים עם המאמן ומאוחר יותר גם השחקנים הזרים נכנסו לחדר. מזרחי ביקש מכולם להמשיך ולהתנהג כמקצוענים למרות הבעיות ואי הוודאות. המאמן שנמצא באותה סירה טובעת ביחד עם שחקניו, ביקש להתגבר על כל הצרות ולבוא דווקא במשחק כל כך חשוב מול הפועל חיפה חדורי מוטיבציה כדי לנצח.

      שינוי אחד יערוך מזרחי בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד לקרית שמונה בשבוע שעבר. לארי קאיודה יפתח במקום אור ברוך ובנתניה מצפים שהחלוץ הניגרי יסיים בצורת מאוד ארוכה שהשפיעה ישירות על התוצאות האחרונות. "היינו כבר בשבוע דומה לפני מכבי פתח תקוה וידענו לבוא בשבת ולנצח", ניסה היום שחקן בקבוצה לחפש תקוה. "אחרי הכול אנחנו צריכים להיות ספורטאים ולשים בצד את כל הצרות כשעולים על כר הדשא".

      הפועל חיפה:

      ז'רקו קוראץ' שחזר לקבוצה אחרי כמה חודשים לא מוצלחים בבית"ר ירושלים, ייכלל בסגל למשחק. המונטנגרי יתחיל את ההתמודדות על הספסל, אבל התכנית של ראובן עטר היא לשלב אותו בקבוצה כמה שיותר מהר כדי שבשבועות הקרובים הוא כבר יפתח וייתן מענה לבעיית התפוקה של הקבוצה.

      מלבד קוראץ' בקבוצה עוקבים אחרי זרים נוספים ובנוסף רוצים להחתים קשר התקפי ישראלי. אוסיי מוואלי שמבוקש על ידי כמה קבוצות בליגה הלאומית, יעזוב וחיפה תצטרך להשלים את שכרו. מהראן אבו ריא שלא נמצא בתכניות, עדיין לא מצא קבוצה אחרת.. גם אושרי רואש עשוי לעזוב וכפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, אחת הקבוצות שמעוניינות בשירותיו היא הפועל עכו.

      לקראת המשחק מחר המאמן ראובן עטר מתלבט מאוד בין קובי דג'אני ליובל שבתאי בקישור. בחיפה מאמינים שניצחון יביא לכך שהקבוצה תברח מהתחתית ותמצב עצמה כמועמדת לפלייאוף עליו. מהראן לאלה אמר: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה ורוצים להמשיך אותה. זו הזדמנות לנצח קבוצה שצמודה אלינו ולפתוח פער מהחלק התחתון. אנחנו לא מתרשמים מהפרסומים השונים על נתניה, היא קבוצה טובה ומסוכנת בבית שלה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
      מופקד על החלק היצירתי. אוסטווינד/ניב אהרונסון

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: ערן לוי

      לפני עשרה ימים כבר היה נדמה שערן לוי בדרך להפועל חיפה. מחר הוא ישחק במדים הצהובים נגד יואב כץ וראובן עטר ויהיה לו בטח מה להוכיח לכאלה בהפועל חיפה שלא היו סגורים שהם רוצים אותו.

      הפועל חיפה: אור אוסטווינד

      השחקן הכי יצירתי בהפועל חיפה נמצא בתקופה טובה מאוד ואם הפועל חיפה רוצה להתשדרג לכיוון החלק העליון היא צריכה את אוסטווינד ממוקד. מול ההגנה של מכבי נתניה אוסטווינד יוכל לנצל את האיכויות שלו ולהעמיד בסכנה לא פעם את השער של אריאל הרוש.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully