וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: איבו קרלוביץ' הדהים את נובאק דג'וקוביץ'

הנפיל הקרואטי ניצח 7:6 (2), 6:7 (6), 4:6 את המדורג מספר אחת בעולם בדרך לחצי הגמר בקטאר. מוקדם יותר: רוג'ר פדרר עלה לרבע הגמר בבריסביין ורשם את הניצחון ה-997 בקריירה שלו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
הרבה עצבים. דג'וקוביץ'/רויטרס

סנסציה גדולה בטורניר דוחא. איבו קרלוביץ' ניצח היום (חמישי) 7:6 (2), 6:7 (6), 4:6 את נובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, ועלה לחצי הגמר בטורניר. הקרואטי בן ה-35, שמדורג במקום ה-27 בעולם, הצליח לעלות לחצי הגמר בטורניר לאחר ניצחון יוקרתי במיוחד במשחק שנמשך שעתיים ועוד 15 דקות. במהלך המשחק, השיג קרלוביץ' 19 אייסים, לעומת 10 של דג'וקוביץ' וזכה ב-85% מהנקודות מאחורי הסרב הראשון שלו.

קרלוביץ', שלא שיחק מול דג'וקוביץ' מאז 2008, שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול הסרבי המצוין ל-1:2 והוא מהיחידים בעולם שמחזיקים עכשיו במאזן חיובי מול נולה. בחצי הגמר יפגוש קרלוביץ' הענק (2.11 מטר) את דויד פרר, המדורג 10 בעולם, שניצח 2:6, 2:6 את דסטין בראון הגרמני (98).

תומאש ברדיך, המדורג שביעי בעולם, לא ממש התקשה מול רישאר גאסקה הצרפתי (26) והביס אותו 2:6, 1:6 תוך 57 דקות בלבד. ברדיך ישחק בחצי הגמר מול אנדראס ספי המפתיע. האיטלקי המדורג במקום ה-45 בעולם ניצח 5:7, 4:6 את איבן דודיג הקרואטי, המדורג 89.

איבו קרלוביץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
ניצחון גדול. קרלוביץ'/רויטרס

רוג'ר פדרר פתח היום (חמישי) את עונת המשחקים של שנת 2015. השוויצרי עשה את זה עם ניצחון דחוק וקשה מאוד מול ג'ון מילמן, המדורג במקום ה-153 בעולם. בסופו של דבר, הצליח המדורג שני בעולם לנצח 6:4, 4:6, 3:6 לאחר שפיגר כבר 3:1 במערכה השנייה בדרך לרבע גמר טורניר בריסביין מסבב ה-250 של ה-ATP. לפדרר זה היה הניצחון ה-997 בקריירה והוא רחוק רק שלושה משחקים מלהגיע לאלף ניצחונות. הוא יוכל לעשות את זה אם יזכה בטורניר בריסביין. עד כה, רק ג'ימי קונורס ואיבן לנדל הגיעו לאלף ניצחונות בעידן הפתוח (מאז 1968).

"אני חושב שהיה לי קצת מזל", הודה פדרר בסיום, "הוא שיחק טניס מצוין אולי עד המשחקונים הממש אחרונים במשחק. הייתי צריך להילחם חזק מאוד, ואני חייב להעניק את הקרדיט לג'ון שדחף אותי לשיא שלי. לא חושב ששיחקתי רע, אבל אולי הייתי קצת עייף לפרקים. המשחק הראשון של השנה הוא אף פעם לא מה שאתה מצפה לו, אני מזיע כמו מטורף. אני מרוצה שהיה לנו משחק טוב ושהצלחתי לנצח בסופו של דבר". בסיבוב הבא ישחק פדרר מול ג'יימס דאקוורת', שישחק ברבע הגמר הראשון שלו לאחר שהציל שתי נקודות משחק בדרך לניצחון 6:4, 6:7 (5), 3:6 על ירקו ניימינן הפיני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
עוד שלושה לאלף. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully