וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון יהיה המנהל המקצועי של נבחרות ישראל

8.1.2015 / 15:43

עוזר מאמן מכבי תל אביב הסכים לקבל על עצמו את התפקיד באיגוד הכדורסל, וזאת בכפוף לאישור הנהלת האיגוד. גרשון ישמש כיועץ ומפתח כדורסל הגברים ויעסוק לא רק בנבחרות ישראל הייצוגיות אלא גם בתשתיות ובאקדמיה

פיני גרשון, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
יעבוד במקביל גם באיגוד. פיני גרשון/ניב אהרונסון

פיני גרשון, כיום עוזר מאמן מכבי תל אביב ובעבר שלוש פעמים אלוף היורוליג עם הקבוצה, ישמש כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל, תפקיד אליו הוזכר כמועמד בעבר.

בימים האחרונים התקיימו מספר פגישות בין יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ויו"ר הועדה המקצועית משה ויינקרנץ עם גרשון, שהסכים לקבל על עצמו את התפקיד וזאת בכפוף לאישור הנהלת האיגוד שתתכנס ב-19 בחודש.

גרשון, בכיר מאמני הכדורסל בארץ כיום ואחד המאמנים הבכירים באירופה, ישמש כיועץ ומפתח כדורסל הגברים באיגוד הכדורסל, יעסוק לא רק בנבחרות ישראל הייצוגיות אלא גם בתשתיות, האקדמיה של האיגוד במכון וינגייט ופרחי הספורט, פרויקט הדגל של משרד התרבות והספורט ובגדול יהיה הסמכות המקצועית העליונה בכדורסל גברים, לצד הוועדה המקצועית ובשיתוף פעולה מלא איתה.

גרשון יכנס לתפקידו מיד אחרי שהנהלת האיגוד תאשר את המלצת הועדה המקצועית ובקיץ יעבוד לצידם של כל מאמני נבחרות הגברים שיתכוננו לאליפויות אירופה השונות.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ביקש להקדים את סיום ליגת העל. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

בנוסף, החליטה הוועדה המקצועית להמליץ על מינויו של שרון אברהמי כמאמן נבחרת הנוער. אברהמי אימן בקיץ האחרון את נבחרת הקדטים והצליח להעפיל איתה לדרג א'. בקיץ הקרוב הוא ינסה לעמוד במשימה דומה ולהעלות את נבחרת הנוער לדרג א', עם אחד המחזורים המוכשרים שיש לכדורסל הישראלי בשנים האחרונות.

בתקופה הקרובה יוחלט על מאמני נבחרות הקדטים והעתודה והמהלך הזה כבר יעשה בעצה אחת עם פיני גרשון.

הוועדה המקצועית נפרדה מעמוס פרישמן ששימש כסגן ראש האגף המקצועי וכדי להחליפו תקום ועדת איתור לבחינת מועמדים.

בתחילת הישיבה נתן המאמן הלאומי ארז אדלשטיין סקירה לקראת ההכנות לאליפות אירופה הקרובה. אדלשטיין הודה בראשית דבריו לוועדה על האמן בו ודיבר על מספר נושאים. אדלשטיין אמר שאחת המטרות שהעמיד לעצמו היא הצערת הנבחרת ובניית נבחרת עתיד. שקיימים קשיים בבניית תכנית משחקי הכנה לקיץ הקרוב, כי לא הרבה נבחרות מוכנות להגיע לישראל ולא רבות רוצות לארח את הנבחרת. שהנבחרת עוברת מכת פציעות עם גיא פניני, יניב גרין, עמרי כספי שמשחק לפרקים, העובדה שגל מקל אינו משחק וגם דיאור פישר עבר ניתוח במרפק, אבל מכיוון שיש עוד הרבה זמן עד לפתיחת האימונים הכול נזיל. בסוף דבריו ביקש אדלשטיין מאנשי הועדה לעשות הכול כדי להקדים את סיום ליגת העל שאמורה להסתיים רק בסוף יוני, קרוב מאוד למועד בו הוא רוצה להתחיל את אימוני הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully