וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד חתם בדינמו בוקרשט: "מקווה להחזיר על האמון"

8.1.2015 / 12:09

המגן הימני שאיבד את מקומו בהרכב אשדוד עזב במפתיע והושאל עד סוף העונה לקבוצה מרומניה, לה תהיה האופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה ואז חוזהו יחודש לשנתיים נוספות: "שמח מאוד על המעבר"

מגן מ.ס. אשדוד חאתם עבד אלחמיד עזב את הקבוצה והושאל עד סוף העונה לדינמו בוקרשט, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. "אני מאוד שמח על המעבר", אמר השחקן לאחר החתימה באמצעות סוכנו דודו דהאן. "ג'קי נתן לי את האפשרות להראות את היכולות שלי באירופה. דינמו מועדון גדול ואני מקווה להחזיר להם על האמון שהם נתנו בי".

השחקן ימריא מחר בבוקר בטיסה ישירה לבוקרשט, שם יחתום רשמית על החוזה בדינמו המקומית. החוזה יהיה עד סוף העונה ולרומנים תהיה האופציה לרכוש את כרטיסו בסיומה ממ.ס. אשדוד. במקרה כזה, חוזהו בקבוצה יתחדש לשנתיים נוספות.

כבר בשבוע הבא ימריא השחקן עם דינמו למחנה אימונים באנטליה ולאחר שבועיים בטורקיה תמשיך הקבוצה למחנה נוסף בספרד. שחקני הקבוצה התעדכנו על עזיבתו של אלחמיד באמצעות הפרסום בוואלה! ספורט מיד לאחר אימון הבוקר. לשחקנים יש קבוצת וואטסאפ משותפת והם החלו לכתוב הודעות לשחקן, שכנראה ייפרד מהם באופן רשמי רק כאשר יבצע גיחה בהמשך החודש לישראל כדי להתארגן ולצרף את רעייתו לרומניה.

אלחמיד שוחח עם טוטו תמוז והתעניין בקבוצתו החדשה. תמוז פרגן לדינמו בוקרשט והמליץ בחום על הגעתו לליגה הרומנית, בין השאר אמר תמוז כי "החוויה שתהיה לאלחמיד במשחקי הדרבי של בוקרשט היא משהו שלא יראה בהרבה מקומות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראלי נוסף בליגה הרומנית. חאתם עבד אלחמיד עם סוכנו דודו דהאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף שאלחמיד שיחק במגוון תפקידים בקריירה שלו, הוא שווק לדינמו בוקרשט על ידי סוכנו דודו דהאן כמגן ימני - התפקיד בעזרתו הגיע לסגל נבחרת ישראל. הבוקר לא הגיע אלחמיד לאימון אשדוד, כשהמעבר לדינמו בוקרשט מהמקום השמיני בליגה הרומנית היה כאמור מיידי.

אלחמיד היה בקו עלייה מרשים מאוד למן תחילת העונה וכאמור, בחר אותו אלי גוטמן לסגל הנבחרת. אלא שאז נפצע השחקן, קרע את שריר הירך האחורי ואיבד את מקומו בהרב מ.ס. אשדוד לעופר ורטה. כאשר חזר אלחמיד לסגל אשדוד והתגבר על הפציעה, הוא גילה שניר קלינגר ממשיך לתת אמון בוורטה. במשחקים האחרונים שותף אלחמיד לכמה דקות בלבד כמחליף, אף שבמשחק בקרית שמונה פתח אפילו בהרכב.

אלחמיד התעקש בשיחות שניהל עם קלינגר שהוא מעוניין בתפקיד מוגדר ולא להיות סוג של כלבויניק, כפי שהיה בתקופתו של יוסי מזרחי. אחרי שראה שבאשדוד מעדיפים את ורטה כמגן ימני ושהוא עצמו לא משתלב באופן קבוע בתפקיד אחר, הוא החליט לבקש לעזוב בהשאלה וכאמור התאפשר לו לצאת בהשאלה לדינמו בוקרשט.

השחקן, יליד כפר מנדא, שיחק בתקופת הנוער של בני סכנין ועבר למכבי תל אביב דווקא כחלוץ. לאשדוד הגיע כחלק מעסקת מכירתו של רחמים צ'קול מאשדוד למכבי תל אביב בתקופת מוטי איוניר. הוא יצא לתקופה קצרה בשרלרואה הבלגית עוד קודם לכן, אך כאמור בשנים האחרונות שיחק באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully