וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה בו מייק טייסון "כמעט קרע במכות" את מייקל ג'ורדן

ספר חדש של המנג'ר של המתאגרף חושף כיצד שני הספורטאים האגדיים כמעט התעמתו ב-1989, על רקע רומן שג'ורדן ניהל, כביכול, עם גרושתו. "אם ג'ורדן לא היה נס על נפשו, זה היה יכול להיגמר באסון", כתב

מייק טייסון עם אשתו לשעבר, רובין גיבנס. AP
"טייסון מעולם לא השתחרר מהשמועה הזו". המתאגרף עם רובין גיבנס/AP

הקריירה של שניים מה"מייקים" הגדולים בתולדות הספורט - מייק טייסון ומייקל ג'ורדן - נסקה פחות או יותר באותן שנים. הם אמנם הפכו לאגדות בענפים שונים לחלוטין, אבל כיום, עשרות שנים אחרי שעלו לגדולה, מתברר כי בין השניים שררה מתיחות גדולה. מאוד גדולה. ספר חדש שיראה אור בארצות הברית בתקופה הקרובה מגולל את סיפור חייו של מייק טייסון מנקודת מבטו של רורי הולוויי, מי שהיה חברו הקרוב של המתאגרף האגדי ולימים גם המנג'ר שלו. בספר, כך מבטיחים בארצות הברית, נחשפים פרטים עסיסיים רבים על אישיותו ומעלליו של "מייק הברזל", ובהם סיפורו של הערב בו "טייסון כמעט היכה את ג'ורדן ללא רחמים" בשנת 1989.

בתקופה זו טייסון התגרש מאשתו הראשונה, הדוגמנית והשחקנית רובין גיבנס, שהתפרסמה עוד לפני שהכירה את המתאגרף כמי שיצאה עם ג'ורדן. באחד הערבים שני הסופרסטארים נפגשו במקרה במסעדה בשיקגו, וטייסון, ש"היה שבור מהפרידה", החל להקניט את הוד אווירותו.

מייקל ג'ורדן, שארלוט הורנטס. AP
ניצל בנס. ג'ורדן/AP

"מייק טייסון ישב והתחיל לשתות דרינקים בקצב, וכשהוא שותה, הרגשות האמיתיים שלו מתחילים לצאת", כותב הולוויי. "הוריתי לברמן לדלל את המשקאות של טייסון במים, כי ראיתי לאן זה הולך. מייק ישב שולחן ליד ג'ורדן, וזרק לו, 'היי, אתה חושב שאני טיפש? אני יודע ששכבת עם אשתי'. ג'ורדן נראה כאילו הוא ראה רוח רפאים. 'אני יודע שהתעסקת איתה, אתה יכול להודות בזה', המשיך טייסון. היה ברור שג'ורדן רק רצה לקחת את הרגליים שלו ולברוח בריצה. הוא לא רצה שום קשר לזה. הלילה ההוא היה קרקס אמיתי. ניסיתי להרגיע את מייק, אבל הוא המשיך לומר שוב ושוב שהוא 'הולך לקרוע לג'ורדן את הצורה'. בנקודה הזו ג'ורדן זרק על עצמו מעיל ויצא במהירות מהמקום, לפני שזה הגיע למכות של ממש. אם הוא לא היה נס על נפשו, זה היה יכול להיגמר באסון".

הולוויי כותב בספר כי "מייק מעולם לא השתחרר מהשמועה הזו על ג'ורדן וגיבנס" וכי "זה רדף אותו והעסיק אותו לכל אורך תקופת הנישואים שלהם", שארכה שנה אחת בלבד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
המתאגרף האמריקאי מייק טייסון עם דון קינג, אחרי קרב מול טרבור ברביק. AP
הפרטים העסיסיים נחשפים. טייסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully