וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תחנוך את הדרייב אין ביום שישי: "הגשמת חלום"

30.12.2014 / 16:54

שמעון אמסלם נרגש לקראת משחק חגיגי בהשתתפות כוכבי העבר של המועדון, שיחנכו את האולם החדש. עמוס פרישמן: "שיחקתי כשבנו את אוסישקין, זה אירוע מכונן"

הפועל תל אביב תחל ביום חמישי את אימוניה בהיכל הדרייב אין החדש בצפון העיר לקראת משחק הבכורה נגד הפועל ירושלים ביום ראשון. בהפועל קיימת התרגשות רבה לקראת המשחק, וכחלק מאירועי חנוכת האולם, תערוך הקבוצה אירוע חגיגי ביום שישי, החל מהשעה 13:00, שיכלול הפעלות לילדים, הופעה של להקת לאה קטמין וגולת הכותרת - משחק ראווה עם שחקני עבר של המועדון מתקופות שונות. בין היתר ישחקו שמעון אמסלם, עופר פליישר, תומר שטיינהואר, קרטיס קלי, עמי נאווי, אור איתן, גילי מוסינזון, מאיר טפירו וישראל שיינפלד. את הקבוצות יאמנו אפי בירנבוים, אורי שלף, שרון אברהמי, יעקב אדלר ושימי ריגר. כרטיס לאירוע יעלה 20 שקליטם.

"זו הגשמת חלום, פשוט הגשמת חלום", אמר הקפטן האגדי של האדומים שמעון אמסלם לקראת המשחק, "לשחק באולם החדש במדים של הפועל זה מרגש, וכיף גדול לחזור לשחק עם המון חברים טובים שלי". עמוס פרישמן, שגם כן ישחק בהתמודדות, מרגיש שזאת סגירת מעגל בשבילו: "אני שיחקתי בהפועל בזמן שבנו את אוסישקין, אני זוכר ששמו את הגג והיציעים על המגרש הפתוח ואיזו התרגשות הייתה שם בפתיחה, ועכשיו זה גדול הרבה יותר. זה אירוע מכונן". בנוגע לכושר המשחק שלו סיפר פרישמן כי "אני מקווה מאוד שיהיו הרבה פסקי זמן כי אני כבר לא ילד, אבל כולנו מגיעים בהתרגשות ובטוחים שיהיה משחק מהנה גם לצופים".

אולם הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הכל ערוך ומוכן ליום שישי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully