וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שגב העביר 600 אלף שקל לנתניה: "הוא עושה מאמצים"

29.12.2014 / 21:17

הבעלים עדיין מעוניין לעזוב, אך יכסה את מרבית החובות כלפי השחקנים עד סוף השבוע והביא גל של אופטימיות: "אולי השנה החדשה תביא בשורות טובות". רועי דניאל: "הוא מחויב לעתיד המועדון"

one

האם אלי שגב נשאר במכבי נתניה? בעלי הקבוצה העביר היום 600 אלף שקל לחשבון המועדון ועד סוף השבוע יעביר עוד 400 אלף שקל ובכך יחסל את מרבית החובות שיש כלפי שחקני הקבוצה. שגב, השוהה בלונדון, קיים בימים האחרונים הרבה שיחות עם יו"ר הרשות לבקרת תקציבים רו"ח עופר אורליצקי ועם כל בכירי המועדון.

בכל השיחות הבטיח שגב כי הוא לא נוטש כל כך מהר את המועדון וכי דברים עשויים להשתנות לטובה. גורם במועדון אמר היום: "אנחנו בפתח שנה אזרחית חדשה, וייתכן שהיא תביא בשורות יותר טובות אחרי כמעט חודשיים נוראים שאנחנו עוברים כאן".

שגב עדיין מעוניין לעזוב בתום העונה, אבל קרוב לוודאי שלא ייתן למכבי נתניה להתרסק מבחינה כלכלית. "הוא מאוד מחוייב לעתיד המועדון", אמר היום המנכ"ל רועי דניאל. "בכל שיחה איתו אנו חשים שאכפת לו והוא עושה את מירב המאמצים כדי שיהיה טוב".

שגב קיבל מדניאל תכנית להבראת המועדון, אותה הוא צריך לאשר ובמסגרתה ישוחררו מספר שחקנים. שגב גם הבטיח כי אם הוא ימכור את לארי קאיודה, הוא יביא למכבי נתניה חלוץ אחר כשאחד המועמדים עליו כבר פורסם בוואלה! ספורט הוא החלוץ הניגרי איסה אקור.

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
גל של אופטימיות. אלי שגב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully