וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "לבאלוטלי אין אינטנסיביות במשחק, הוא יישב על הספסל"

גם מנג'ר ליברפול מאס בחלוץ החלש: "אנחנו מנסים לשים על המגרש את מי שתורם הכי הרבה". באנגליה מודאגים מהתחזית לקראת מחזורי החג: בין ארבע למינוס עשר מעלות וסופות שלגים

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. AP
שום דבר לא הולך. באלוטלי/AP

לאינטר זה לקח בערך שלוש שנים. למנצ'סטר סיטי שנתיים וחצי. למילאן שנה וחצי. אחרי 15 משחקים בלבד, עכשיו גם לליברפול נמאס ממריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי הסורר לא תרם כמעט כלום מאז נחת באנפילד בקול תרועה רמה בקיץ. אפס שערים בעשרה משחקי ליגה ובסך הכול, שני כדורים בלבד ברשת, אחד בליגת האלופות ואחד בגביע הליגה.

בכל יום צצות באנגליה שמועות על קבוצה כזו או אחרת שתיקח את סופר מריו מאנפילד בהשאלה בחלון ההעברות המתקרב ובינתיים, מנג'ר המייטי רדז המאכזבים, ברנדון רוג'רס, נשאל לפני המפגש מול ברנלי בבוקסינג דיי על החלוץ שלו והחליט להגיב בלי להתבייש.

"מריו יצטרך להתרגל לישיבה על הספסל. אם הקבוצה תזדקק לו, הוא יצטרך לדעת לעלות למגרש ולספק את הסחורה. זה נכון לגבי כל שחקן. אנחנו במיטבנו כשאנחנו משחקים באגרסיביות ולוחצים על כל המגרש וראינו מאז תחילת העונה שזה לא ממש סגנון המשחק של מריו. מהעבודה שלנו איתו אנחנו רואים שהוא שחקן שמעדיף להיות באזור הרחבה ולא לשחק באינטנסיביות ובקצב שאנחנו אוהבים. היכולת ללחוץ ברמה גבוהה על היריב היא לא חלק מהמשחק שלו ואנחנו מנסים לשים על המגרש את השחקנים שיתנו לנו את הכי הרבה".

ובינתיים, באנגליה מתכוננים לבוקסינג דיי קר במיוחד. המשחקים ייצאו לדרך כבר בשעות הצהריים בלונדון, עם הדרבי בין צ'לסי לווטסהאם, כאשר התחזיות מדברות על סופות שלגים, רוחות במהירות 70 קמ"ש, גשם כבד והצפות בכל רחבי הממלכה. הטמפרטורות צונחות ובשבוע הבא, עת ייערך מחזור השנה החדשה המסורתי, הן עלולות להגיע עד מינוס עשר מעלות. היום אגב, צפויות הטמפרטורות לנוע בין 0 ל-4 מעלות, לא הרבה יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully