וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא נוכל להביא את מסי לצ'לסי בגלל ה'פייר פליי'"

מאמן צ'לסי הזים את השמועות על מעבר אפשרי של כוכב ברצלונה ללונדון: "אין אפשרות להביא שחקן סופר מדהים". נשיא פ.ס.ז': מוכנים להשקיע 100 מיליון יורו למחליף של זלאטן

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
שחקן מדהים עם מחיר מדהים. מוריניו/GettyImages

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו ניצל ביממה האחרונה את ההזדמנות להזים שמועות לפיהן ליאונל מסי יגיע בקרוב לקבוצתו. הבלוז רשמו שיאי רווח בגובה 18.4 מיליון ליש"ט בשנת 2014, ולמרות זאת מוריניו מבהיר שעל רקע סעיף השחרור של הפרעוש שעומד על 205 מיליון ליש"ט, לא יתאפשר לצרפו. "אין שום סיכוי מכיוון שכרגע יש את תקנות הפייר פליי ועל פי התקנות הללו אנחנו צריכים לפעול. על כן אין לנו אפשרות לקנות 'שחקן סופר מדהים' עם 'מספרים מדהימים'. בצ'לסי כרגע אנחנו לא יכולים לעשות זאת".

העיסוק בעתידו של מסי נובע מהעובדה שבחודש נובמבר האחרון הארגנטינאי רמז לראשונה כי קיימת אפשרות שהוא יעזוב את ברצלונה, וססק פברגאס הודה שהוא היה שמח שהארגנטינאי ישחק לצידו אצל מוליכת הטבלה.

זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
כמה יעלה להחליף אותו. זלאטן/AP

ואם ב"פייר פליי" עסקינן, נשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל חליפי סבור שקבוצתו יכולה למצוא פתרונות פיננסיים כאשר תיאלץ למצוא מחליף לזלאטן איברהימוביץ'. לטענתו, האלופה הצרפתית תוכל להשקיע עד 100 מיליון יורו, למרות המגבלות.

כידוע, פ.ס.ז' ספגה קנס מאופ"א אחרי שעברה על חוקי ה"פייר פליי" לנוכח הרכישות הגרנדיוזיות שלה בשנתיים האחרונות. עם זאת, אל חליפי סבור שהאלופה הצרפתית תלך בגדול: "אי מאמין שב-2016 נקנה עוד חלוץ גדול אחרי איברהימוביץ'. חוקי ה'פייר פליי' נוטים להקפיא את התחרות בין המועדונים הגדולים, אבל המצב הזה הוא לטובתנו. אני מאמין שנוכל להרשות לעצמנו להשקיע 100 מיליון יורו על מנת לחזק אותנו, גם אם זה אומר להתמקד ברכישה אחת בחלון ההעברות, או ליצור הורדה משמעותית במשכורות על מנת להביא שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully