וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל זכה באורנג' בול עד גיל 14

הישג יפה לטניס הישראלי: הכישרון הצעיר גבר בגמר על צ'ן ג'וי הן מטייוואן 5:7, 5:7, והפך לאחד מתשעה שחקנים בהיסטוריה שזוכים באליפות גם בגיל 12 וגם בגיל 14. עוליאל: "גאה לייצג את המדינה ואת רמלה". גליקשטיין: "הישג אדיר"

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל אחרי הזכייה בטורניר אורנג' בול. David Squad,
זכה לפני שנתיים, ושמר על התואר גם בגיל 14. ישי עוליאל/David Squad

הישג יפה לטניס הישראלי: ישי עוליאל בן ה-14 זכה היום (שלישי) בטורניר האורנג' בול היוקרתי בפלורידה, לאחר שניצח בגמר את צ'ן ג'וי הן מטייוואן בתוצאה 5:7, 5:7. מדובר בהישג מרשים לטניסאי הצעיר מרמלה, שהיה הישראלי הראשון שזוכה בטורניר לגילאי 12 לפני כשנתיים. בשמינית הגמר וברבע הגמר גבר על יריבים אמריקאים, ובחצי הגמר הכניע את בלאמי וינסה, המדורג שביעי בטורניר.

שחר פאר הייתה הטניסאית הישראלית הראשונה שזכתה באורנג' בול לגילאי 14 בשנת 2001, עוליאל הוא הישראלי הראשון שעשה זאת בבנים גם בגיל 12 וגם בגיל 14, והתשיעי בהיסטוריה שמשלים את ההישג המצוין.

טורניר האורנג' בול הוא מעין אליפות עולם לא רשמית לגילאים צעירים. בחצי הגמר ניצח עוליאל את רוסקו בלאמי האמריקאי 2:6, 1:6, ובשלבים מוקדמים יותר ניצח יריבים מאסטוניה וקרואטיה. באורנג' בול לגילאי 14 זכו בעבר בין היתר מגנוס נורמן, טומי האס, אוליבייה רוכוס, פול-הנרי מתיו, חואן מרטין דל פוטרו, ברנארד טומיץ' ואחרים.

ישי עוליאל הנרגש: "אני שמח על ההישג והניצחון וגאה לייצג את המדינה ועירי רמלה. אני ממש שמח על הניצחון ומרגיש ששיחקתי טניס ממש טוב לאורך כל התחרות, תודה גדולה לג'אן, לדיוויד קופר ,לאיגוד הטניס ולמשפחה על התמיכה". ג'אן פוצטר, מאמנו האישי של עוליאל המלווה אותו בארץ ובחו"ל מגיל חמש, אמר: "אני מאוד שמח על ההישג. ישי עשה הישג מדהים ואני גאה בו, זה תהליך ארוך שהתחלנו לפני שמונה שנים ואני שמח שהכול בא לידי ביטוי, אנחנו מאוד מתרגשים ומקווים שיהיו עוד הישגיים רבים בעתיד".

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל אחרי הזכייה בטורניר אורנג' בול. David Squad,
יש עתיד. עוליאל/David Squad

"כבוד גדול שיש לנו ספורטאי כזה", אמר אסי טוכמייר, יו"ר איגוד הטניס. "איגוד הטניס הישראלי גאה בו לא רק על המקצוענות במגרש והכישרון אלא גם על האופי החזק שהפגין כמקצוען אמיתי. לא הרבה ילדים יכלו לעבור את מה שהוא עבר כתבות בעיתונים, טלוויזיה וטלפון מראש הממשלה בנימין נתניהו אשר בירך אותו על ההישג הגדול בגיל 12, אך ישי שמר על צניעות ושפיות ולא התבלבל לרגע והמשיך להתקדם כל הזמן ממש כמו אלוף אמיתי. אנחנו נעשה הכול כדי להמשיך לתמוך בו ולתת לו את הכלים להגיע הכי רחוק שהוא יכול ולייצג את כשגריר כבוד של מדינת ישראל".

מנכ"ל האיגוד שלמה גליקשטיין הוסיף: "זה הישג אדיר הרבה יותר מלפני שנתיים. זה שם את ישי בשלישייה המובילה בעולם בגיל שלו. מבחינתנו זה דבר ענק ואין ספק שבמידה וימשיך לעבוד קשה הדרך שלו לצמרת העולמית מתחילה להיות הרבה יותר סלולה".

שרת הספורט היוצאת לימור לבנת אמרה: "איזה הישג מרשים! עם זכייתו בתואר אלוף העולם בפעם השנייה, ישי מוכיח שוב את כישרונו הרב ונחישותו לנצח ולהתברג בטופ העולמי. ישי, מילאת את ליבנו גאווה פעם נוספת עם זכייתך זו. אתה ללא ספק אחד מספורטאי העתיד המבטיחים של מדינת ישראל, ואני מאחלת לך הצלחה רבה בהמשך דרכך. גם בגילך הצעיר, אתה מהווה הוכחה ניצחת לכוח רצון והתמדה ואתה משמש דוגמה ומודל לחיקוי עבור ילדים ובני נוער במדינת ישראל. כל הכבוד, אלוף!"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ראש העיר רמלה יואל לביא, בירך את ישי עוליאל ומאמנו ג'אן פוצטר, אף הוא תושב רמלה, המלווה את עוליאל מגיל חמש: "ישי עשה היסטוריה כשהפך לאלוף העולם הראשון מישראל לילדים בגיל 12 ועתה רשם הישג מדהים גם לגלאי 14. אני מאמין שישי יצליח להביא הישגים נוספים בדרכו המיוחדת. כל ילד וילדה בעיר יודעים שהשמיים הם לא הגבול וכל אחד יכול להיות אלוף. אנו משקיעים תשתיות רבות לקידום כל ענפי הספורט המשמשים אלפי ילדים ובני נוער. אני רואה בספורט חלק חשוב מן התרבות בחברה מודרנית. אני מאמין, כי דרך הספורט ניתן ליצור חברה טובה ובריאה יותר המושתתת על חינוך לערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully