וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה קשה למכבי נתניה: בלדב לוקח צעד אחורה מהקבוצה הבוגרת

22.12.2014 / 19:04

בלדב, בו השחקנים תלו תקוות לפתרון המשבר, החליט למשוך ידיו ולהתמקד בסיוע למחלקת הנוער בעקבות הפגנת אוהדים שבוצעה במשרדו. למעלה מעשרה שחקנים בודקים אפשרות להשתחרר

one

מכה למכבי נתניה: חבר ההנהלה קובי בלדב, שהיה באחרונה המשענת של השחקנים והתקווה שלהם להגיע לשפיות, החליט לזוז הצידה ולא להתעסק יותר בקבוצה הבוגרת. מסתבר שבשבוע שעבר הגיעו אל משרד הביטוח של בלדב שישה מאוהדי הקבוצה במטרה להפגין ולבוא בדרישות אליו. בלדב לא נכח במקום, אבל קיבל באופן מיידי תמונה מהמקום, ובאותו רגע החליט לבצע פניית פרסה ולתת לעניינים להתנהל במכבי נתניה כפי שהם, כדי להתמקד אך ורק בקבוצת הנוער.

בלדב אישר את הפרטים ואמר: "בשביל מה אני צריך את זה? רציתי לעשות רק טוב, ראיתי את המצוקה של השחקנים והגעתי עם כל הלב והנשמה כדי למצוא את הדרכים לסייע למועדון שכל כך יקר לי, אבל כשזה מגיע לעסק הפרטי שלי וכשמגיעים עם אנשים עם שלטים וצעקות אין לי יותר מוטיבציה ורצון להיות בתוך זה. אני לא צריך להיפגע ברמה האישית כשאני בא בהתנדבות, כשכל מטרתי היא לעזור לשחקנים".

לשאלה כיצד תתנהל מכבי נתניה מכאן, והאם מדובר במכת מוות לנתניה: "אני עדיין מאמין באלי שגב, אני יודע שהוא לא רוצה להפקיר את הקבוצה ומנסה למצוא פתרונות. יש את רועי דניאל שמאוד אכפת לו, ואני עדיין מקווה שאלי שגב לא ייתן לנתניה פה".

קובי בלדב מנכ"ל מכבי נתניה. שלומי גבאי
מאס במצב. קובי בלדב/שלומי גבאי

במכבי נתניה מעריכים שלפחות עשרה משחקני הקבוצה בודקים את האפשרות לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר, על רקע מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "יוסי מזרחי צריך לאמן קבוצה שלפחות עשרה שחקנים בה מגששים את דרכם החוצה. כולם מדברים על השחקנים שמכבי נתניה רוצה לשחרר, אבל יש הרבה יותר שחקנים שמנסים למצוא בתים חדשים ומסודרים יותר".

גורם נוסף בקבוצה אמר: "אין לי ספק שיש כאן שחקנים שנשארים במועדון רק כדי לא להפסיד את הכספים שחייבים להם. לכולם ברור שכדי לקבל את המגיע להם עדיף שיישארו. זו סיטואציה בלתי נסבלת לכולנו".

בעניין אחר, מאמן הקבוצה יוסי מזרחי צפוי לקיים שיחה עם לארי קאיודה בעקבות כל האירועים סביבו מאז המשחק בשבת. קאיודה הסתכסך עם שחקני מכבי נתניה בימים האחרונים, אבל בקבוצה לא רוצים לאבד את הסיכוי למכור את החלוץ הניגרי. במצבו הנוכחי הוא עלול להמשיך ולהיראות רע כמו בשבת, מה שיחסל את הסיכוי למכור אותו בינואר. עמרי קנדה, שהיה קרוב לחזור להרכב בשבת האחרונה, עשוי לפתוח מול מכבי פתח תקוה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. קובי אליהו
"סיטואציה בלתי אפשרית". יוסי מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully