וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: משיח סיים שישי באליפות ברזיל, צוברי חזר אחרי חצי שנה

הגולשים פתחו את העונה החדשה בתחרות שנערכה באתר האולימפי בריו. משיח ניצח את שיוט המדליות. צוברי התאושש מהפציעה ברגלו. דוידוביץ' הגיעה שמינית. לוין ופרויליך השתלבו בשיוט המדליות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחה ברגל ימין. משיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

שייטי נבחרת ישראל בשייט רשמו הצלחה נאה באליפות ברזיל הפתוחה, שהייתה תחרות הכנה ראשונה לעונה החדשה ונערכה באתר האולימפי בריו. השייטים עמדו בחלק גדול מהמשימות שהציבו לקראת קרב ההכרעה על הכרטיסים האולימפיים. הגולש נמרוד משיח, מדליסט הארד מאליפות העולם ב-2011, רשם הישג מצוין לאחר שניצח את שיוט המדליות וסיים את האליפות במקום השישי הכללי. את השיוטים בשלבים המוקדמים הוא סיים במקומות 9, 21, 10, 7, 5, 7, 5, 5, 9 ו-6. מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בבייג'ינג, שחר צוברי, חזר לעניינים אחרי היעדרות של כחצי שנה והתאוששות מהפציעה ברגלו, ודורג במקום ה-11 הכללי.

אצל הנשים, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה בדגם ניל פרייד, מעין דוידוביץ', סיימה את שיוט המדליות במקום השלישי ואת האליפות במקום השמיני הכללי. אייל לוין ודן פרויליך, הצמד החדש במפרשיות ה-470, רשמו הישג מצוין כשהעפילו לשיוט המדליות בתחרות הראשונה שלהם יחד כצוות. השניים סיימו את שיוט המדליות במקום העשירי ודורגו במקום הזה בתחרות הכללית עם הרבה מקום לאופטימיות בהמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully