וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "רוצה עוד תמונה לספרי ההיסטוריה"

השוער יערוך את הופעתו ה-700 במדי ריאל מדריד, שתנסה לסיים את 2014 עם זכייה באליפות העולם לקבוצות כשתפגוש בגמר את סן לורנסו (ש', 21:30, ספ'1 ו-HD). צפו: רונאלדו ופפה לועגים לחאמס

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד עם הסופר קאפ. AP
עוד הנפה? איקר קסיאס/AP

ריאל מדריד תוכל לזכות בתואר הרביעי שלה לשנת 2014, אם תנצח מחר (שבת, 21:30, ספורט1 ו-HD) את סן לורנסו הארגנטינאית בגמר אליפות העולם לקבוצות שייערך במרקש, מרוקו. הבלאנקוס זכו בעבר שלוש פעמים בגביע הבין יבשתי (האחרונה ב-2002) אך מאז שהמפעל הפך להיות אליפות העולם לקבוצות הם לא זכו ליטול בו חלק וכעת יוכלו להוסיף עוד גביע לארון. הקדושים, מנגד, יזדקקו לסיוע רוחני מצד האוהד המושבע, האפיפיור פרנציסקוס, אם ברצונם לחולל סנסציה אדירה ולעצור את רצף הניצחונות של ריאל על 21.

צפו ברונאלדו ופפה צוחקים על חשבונו של חאמס באימון

במדריד לא שוכחים את ההפסד 2:1 לבוקה ג'וניורס בגמר הגביע הבין יבשתי בשנת 2000, אבל יודעים מי הפייבוריטית הברורה לזכייה. טוני קרוס, שזכה בתואר בעונה שעברה עם באיירן מינכן וגם הניף את הגביע העולמי בקיץ, מחפש תואר נוסף, כשהשוער והקפטן איקר קסיאס יציין את הופעתו ה-700 במדי המועדון.

"שיחקתי בטורניר הזה לפני 14 שנה, אבל לא הצלחתי לזכות בו", נזכר קסיאס בהפסד ההוא לבוקה. "אני רוצה את התואר כי זו יכולה להיות עוד תמונה לספרי ההיסטוריה - עבור המועדון ועבורי באופן אישי".

חאמס רודריגס וסרחיו ראמוס בספק למשחק כרגע, אך הבלם שכבש ב-0:4 על קרוס אסול בחצי הגמר השתתף במסיבת העיתונאים. כשנשאל לגבי העזרה שתקבל היריבה מצד האפיפיור, השיב: "ריאל היא הקבוצה של אלוהים ושל כל העולם. האוהדים כאן תומכים בנו ואנחנו מרגישים בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדגרדו באוסה מאמן סן לורנסו עם שחקניו. AP
לא בונה על האפיפיור. אדגרדו באוסה/AP

"ניאבק על כל כדור כאילו זה המשחק האחרון שלנו", הבהיר הקפטן לאנדרו רומניולי, שזכה עם סן לורנסו בליברטדורס ונשאר למרות שכבר היה חתום בקבוצה מברזיל. "אם ניתן להם יותר מדי כבוד, זה יהיה בלתי אפשרי. אנחנו מגיעים עם הסכין בין השיניים".

כ-5,000 אוהדי סנלו עושים הרבה רעש ברחובות מרקש בימים האחרונים, אחרי שקבוצתם צלחה את חצי הגמר בקושי רב, עם 1:2 בהארכה על אוקלנד סיטי הניו זילנדית. המאמן אדגרדו באוסה הבהיר: "אני משוכנע ב-100 אחוז שיש לנו סיכוי לנצח בגמר. האפיפיור? אני לא חושב שהוא יוכל לעזור לנו. הוא עסוק".

סן לורנסו, אגב, הצליחה להפעיל לחצים על פיפ"א ולשנות את זהות שופט המשחק. פדרו פרואנסה הפורטוגלי אמור היה לנהל את משחק הגמר, אבל הארגנטינאים מצאו סעיף לפיו אסור לשופט לשפוט קבוצה מאותה קונפדרציה. השופט לא יכול להיות מאירופה או מדרום אמריקה, ומי שקיבל את המינוי היוקרתי בסופו של דבר הוא וולטר לופס קסטיאנוס מגוואטמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully