וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל פתח תקוה: "חששנו שפרשת צברי תעורר הדים רבים"

18.12.2014 / 18:54

יורם עינב התייחס למעצרו של מנהל הקבוצה שפוטר: "לשמחתי רק הורה אחד התקשר וביקש הבהרות. עורך דינו משוכנע שאין שום נער של המועדון שהיה בקשר מיני עם צברי". כניסה חינם לאוהדים בשבת

צילום: דוד קורן; עריכה: גדי וינסטוק, ניב פוקס

בהפועל פתח תקוה ניסו היום לדלות פרטים על הנערים שקיימו לכאורה יחסי מין עם מנהל הקבוצה עופר צברי. מנכ"ל המועדון יורם עינב שוחח עם פרקליטו של צברי עו"ד משה יוחאי וסיפר לוואלה ספורט: "על פי השיחה שלי עם עו"ד יוחאי, הוא בדק ומשוכנע שאין שום נער שקשור להפועל פתח תקווה אשר היה לו קשר מיני עם עופר צברי. אני מסתמך על המידע שיש בידיו של עו"ד יוחאי ולא על הודעת המשטרה. ברור שהיינו יותר רגועים אם גם המשטרה היתה מודיעה לנו שהכל תקין לגבי הנערים שלנו. בכל מקרה, זו הבדיקה שעשה עו"ד יוחאי ואני מקווה שהיא מדוייקת כי חשוב לנו כמועדון לדעת שלא היתה שום עבירת מין ששחקן שלנו קשור אליה".

עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
סיים רומן ארוך מאוד עם הפועל פתח תקוה. עופר צברי/יותם רונן

עינב סיפר כי היה משוכנע שתתחולל סערה גדולה יותר במחלקת הנוער של המועדון: "בהתחלה חששנו שהסיפור הזה יעורר הדים והורים רבים יתקשרו לשאול שאלות ולשמחתי רק הורה אחד התקשר וביקש הבהרות. הנחיתי את כל מנהלי הקבוצות וראשי המחלקה למסור כל מידע שיש לנו להורים ולדבר בצורה הכי פתוחה על המקרה כי להפועל פתח תקוה אין שום נגיעה לנושא הזה. אם עופר צברי היה מעורב בעבירות כאלה, הן בוצעו על ידו כאדם פרטי. אנחנו עוד לא יודעים מה נכון ואם נכון, אבל אם היו דברים הם לא קשורים למועדון הפועל פתח תקוה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יהנו מכניסה חינם. אוהדי הפועל פתח תקוה/יוסי ציפקיס

על התמיהה של רבים כי איש מההנהלה לא חשד כל השנים בפעילות של צברי מול בני נוער, אמר עינב: "צריך לזכור שההנהלה הנוכחית חדשה. הבעלים וגם אני לא נמצאים כל כך הרבה שנים במערכת כדי לדעת כל מיני פרטים על כל עובד במועדון. ידוע גם שאנשים בעלי נטיות כאלה ואחרות יודעים להסתיר את הדברים. אני כרגע לא שופט וכרגע לא יודע מה מהעובדות נכון ומה לא. קיבלנו החלטה לסיים את פעילותו של עופר צברי במועדון מכיוון שמול חשדות כאלה, אנחנו לא יכולים לעמוד. כל עוד היה מדובר רק באירוע של דריסה או פגיעה בשוטרת, היינו איתו וחשבנו שצריך להאמין גם לגרסה שלו. למן הרגע שהוא נעצר שוב וקיימים חשדות אחרים לגמרי, לא יכולנו לתת לו יותר את הגב".

בהנהלת הקבוצה רוצים לשכוח מפרשת צברי וכדי לייצר אווירה חיובית בשבת, הוחלט היום לאפשר כניסה חופשית של אוהדים למשחק מול הפועל רעננה. "יש לנו חוב לסגור מולם", אמר אחד השחקנים. "במחזור הראשון הם נתנו לנו רביעייה. היום אנחנו קבוצה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully