וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול מהעבר: אמיל הסקי ואיידור גודיונסן ישתפו פעולה?

האיסלנדי חתם בבולטון מהצ'מפיונשיפ, הסקי נבחן ומקווה לקבל חוזה. גודיונסן: "אנחנו בני 100 ביחד. אם אמיל רעב לכדורגל, הלוואי שהוא יצטרף"

מי שיגיע בשבועות הקרובים למשחקים של בולטון וונדררס בצ'מפיונשיפ, עשוי לחשוב לרגע קט שהוא נכנס בטעות למכונת זמן ונסע כמה שנים אחורה למגרשי הפרמיירליג. ולא בגלל הקבוצה עצמה שהייתה חלק מהליגה הבכירה מ-2001 עד 2012.

הטרוטרס שהתחילו את העונה בצורה רעה במיוחד, בילו זמן מה מתחת לקו האדום, אבל התאוששו מעט תחת ניל לנון שמונה למאמן באמצע אוקטובר. יחד עם זאת, לאחרונה הגיעה צרה חדשה: מכת פציעות של שחקני החלק הקדמי. מה עשו בבולטון: לפני פחות משבועיים הוחתם החלוץ הוותיק איידור גודיונסן וקצת לאחר מכן התחיל להיבחן בקבוצה לא אחר מאשר אמיל הסקי.

האנגלי הוותיק עוד לא חתם, אבל גודיונסן כבר אמר השבוע בחיוך: "ביחד אנחנו בני 100". לא 100, אבל 72 (שני השחקנים בני 36 כל אחד) וביחד יש להם לא פחות מ-140 הופעות בינלאומיות. האיסלנדי הוסיף: "לאמיל תמיד הייתה נוכחות פיזית והיא עדיין שם. הוא לא השתנה הרבה. אם הוא רוצה לשחק ואם הוא רעב לכדורגל, הלוואי שהוא יהיה איתנו".

גודיונסן שהספיק להיכנס כמחליף במשחק האחרון של בולטון נגד איפסוויץ', הצטרף לקבוצה אחרי ששיחק בשנתיים האחרונות בסרקל ברוז' וקלאב ברוז' הבלגיות. הוא למעשה חזר לקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים באנגליה (ב-1998). הסקי שמקווה להרשים את לנון ולקבל חוזה - אפילו כזה קצר טווח - שיחק בשנתיים האחרונות בניוקאסל ג'טס האוסטרלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully