וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "אם כריסטיאנו רונאלדו ימשיך ככה, הוא יהיה הגדול אי פעם"

כוכב העבר של ריאל מדריד מפרגן לפורטוגלי ומשוכנע שישבור את שיא השערים שלו במועדון (323, לרונאלדו 282): "אני בטוח שזה יקרה, ואשמח בשבילו. יש חיבור מצוין בין אנצ'לוטי והשחקנים"

מ-2009: שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, ראול. AP
לא מפסיק לסחוט מחמאות, ובצדק. רונאלדו עם ראול ב-2009/AP

כריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר בלתי רגיל, והערב (שישי), רגע לפני משחק הליגה מול אלמריה, הוא קיבל תשבוחות גם מהסמל הגדול בתולדות ריאל מדריד: ראול. "אני חושב שכרגע הוא בטופ, ואם הוא ימשיך ככה, הוא יכול להיות הגדול בכל הזמנים", אמר החלוץ האגדי בן ה-37 ל-BBC.

ראול הוסיף והסביר "אני חושב שכריסטיאנו וליאונל מסי הם שני השחקנים הטובים בהיסטוריה. האם הם יותר טובים מפלה ומדייגו מראדונה? הם בפסגה, קשה להגיד מי ראשון, מי שני ומי שלישי. אבל אם כריסטיאנו ימשיך ככה בחמש השנים הקרובות..."

לאחר שרונאלדו כבר שבר את שיאו של ראול בליגת האלופות, עם 71 כיבושים, הספרדי מצפה שהפורטוגלי ישבור גם את שיא השערים שלו בכל המסגרות במדי הבלאנקוס, שמהווה את שיא השערים בכל הזמנים עם 323 כיבושים. "אני בטוח שרונאלדו ישבור את השיא הזה, ואהיה שמח בשבילו", אמר ראול, שרחוק לעת עתה 41 שערים מכוכב ההווה.

גם קרלו אנצ'לוטי קיבל מחמאות מכוכב נבחרת ספרד לשעבר: "הוא מאמן מצוין. יש לו יחסים מצוינים עם השחקנים, אבל הוא גם דורש מהם הרבה. יש חיבור טוב בין הצדדים, ובגלל אתם רואים את התוצאות הללו והיכולת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully