וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניסתה להנחית שחקנים למבחנים, סטנוייביץ' זעם

10.12.2014 / 14:15

הפיצוץ בדרך? מאמן מכבי חיפה קיבל מידע על שחקנים שהמועדון רוצה להנחית בישראל ללא הסכמתו. גורם: "אף אחד לא יכול לעשות מהלך ללא ידיעתו". קשר מידטיילנד הדנית איזונה אוזוצ'וקו מועמד לחתום בינואר

one

האם הפיצוץ בין אלכסנדר סטנוייביץ' להנהלת מכבי חיפה קרוב? גורמים במועדון ניסו להנחית בימים האחרונים מספר שחקנים למבחנים ללא ידיעת המאמן, ששמע על כך מגורם שלישי במועדון ורתח מזעם. המאמן הודיע כי "כל החלטה לגבי שחקן זה או אחר חייבת לעבור דרכי", והבהיר כי קיימים נהלים ברורים בנוגע לעניין הזה.

"אף אחד במועדון לא יכול לעשות מהלך ללא ידיעת המאמן. סטנוייביץ' הוא לא עוד מאמן ישראלי שיאפשר ששחקנים ינחתו כאן ללא ידיעתו", אמר גורם במכבי חיפה הבקיא בפרטים. ייתכן ובהמשך היום תיערך שיחה בין המאמן להנהלת הקבוצה על מנת לבדוק מדוע המאמן לא עודכן בפרטים. לחיפה הוצע בימים האחרונים קשר שבדי מגטבורג, ג'ייקוב יוהאנסון, שעשוי להגיע למבחנים. סטנוייביץ' צפה בשחקן ועדיין לא אישר את הגעתו.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי שחקן נוסף מועמד לקבוצה ונמצא חזק ברשימות של סטנוייביץ'. מדובר בקשר הניגרי של מידטלנד הדנית, איזונה אוזוצ'וקו בן ה-24. במכבי חיפה אישרו כי השחקן אכן מועמד לקבוצה.

הקבוצה נקנסה ב-5,000 ש"ח בפועל בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק מול קרית שמונה) וב-3,000 ש"ח בפועל ו-5,000 ש"ח על תנאי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים במשחק מול הפועל תל אביב.

מכבי חיפה תציע שחקנים להפועל תל אביב תמורת גילי ורמוט?

סטנוייביץ' רוצה את ורמוט במכבי חיפה במקום ראיוס

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא אוהב את המהלך של ההנהלה. סטנוייביץ'/יוסי ציפקיס

במשטרת ישראל חוששים ממהומות שיתפתחו במהלך הדרבי החיפאי ביום ראשון בסביבת היציע הצפוני המיועד לאוהדי הפועל חיפה. הסיבה: אוהדי מכבי חיפה פרסמו הודעה הקוראת לרכישת כרטיסים ליציע הצפוני הממוקם מאחורי השער, בו הם רגילים לשבת, לאחר שהוחלט כי היציע ישמש את אוהדי הפועל חיפה.

אוהדי מכבי סבורים כי אם ירכשו מספיק כרטיסים ליציע הזה, כלומר יותר מאוהדי הפועל חיפה, המשטרה תורה על העברת היציע לטובת האוהדים הירוקים. בעקבות ההחלטה הזו המשטרה תתגבר את האבטחה במקום ומזהירה כי "אוהד מכבי שייכנס ליציע הצפוני ייצא מהאיצטדיון בליווי שוטרים וכספו לא יוחזר".

על פי ההחלטה של הנהלת הפועל חיפה, אוהדי הפועל יישבו ביציע הצפוני והמערבי (שערים A עד D, שער E יחצוץ בין המחנות), ואילו אוהדי מכבי יישבו בשערים F עד J. שער K (קרוב ל-2,000 מקומות ישיבה) ייפתח רק אם יהיה ביקוש לכרטיסים נוספים. "יש חשש גדול שיהיו מהומות בתוך היציע", אמר גורם האחראי בין היתר על נושא האבטחה באיצטדיון. "מהמידע שברשותנו, אוהדי מכבי חיפה מתכוונים להגיע למשחק ללא צעיפים או עם אביזרי עידוד מוצנעים". עד כה נמכרו כ-15 אלף כרטיסים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
זוממים על הכרטיסים של הפועל. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

במועדון מקווים מאוד שקובי מויאל יהיה כשיר לדרבי מאחר ואלכסנדר סטנוייביץ' אינו מרוצה ממערך שאינו כולל קשר אחורי קלאסי. "בלי מויאל נצטרך עוד קשר באמצע. כולם ראו איזה בור נוצר שם במשחק האחרון", הסביר אחד השחקנים. במועדון טוענים כי אין כל משא ומתן עם קשר צסק"א סופיה, איבן מרקוביץ', שעל המעקב של סטנוייביץ' אחריו פורסם בוואלה! ספורט. אתמול דווח בתקשורת הבולגרית כי חיפה מוכנה לשלם חצי מיליון יורו תמורת השחקן, בעוד שבקיץ דובר על מחיר של כמיליון יורו.

מרקוביץ' סבל מפציעה חמורה ברצועה הצולבת, ונראה כי גם הקשיים הכלכליים של צסק"א תרמו לעניין. מקורב לעסקה סיפר אתמול כי היא עדיין רחוקה מלצאת לפועל, אך אישר את ההתעניינות של הירוקים בשחקן. חיפה תפנה בקרוב רשמית להפועל תל אביב בעניין גילי ורמוט, וגם עסקת החלפת שחקנים על הפרק. במועדון מצפים מהפועל תל אביב להפחית במחירו של הקשר וטוענים כי יש לורמוט סעיף שחרור. ככל הידוע, הפועל תסכים לשחררו תמורת 700 אלף דולר, אך במכבי חיפה לא מתכוונים לשלם גם את הסכום הזה, אלא אם כן תופחת ממנו עלות העברת שחקנים.

הבוררות של מכבי חיפה ואביחי ידין תיפתח ב-23 בדצמבר. מדובר בדיון ראשוני בלבד, ולא ברור האם לאחריו יימצא פתרון למתיחות בין הצדדים. ידין לא קיבל שכר בארבעת החודשים האחרונים. חן עזריאל צפוי לעזוב סופית לאחר הדיון שיתקיים בימים הקרובים.

מנהלת הליגות בכדורגל הוציאה היום למכירה כרטיסים לקראת חצי גמר גביע הטוטו, במסגרתו תשחק הקבוצה נגד מ.ס אשדוד (רביעי הבא, 19:00, נתניה). הוחלט כי המחיר למשחקים יעמוד על 50 שקלים כאשר המחיר כולל עמלה.

עדכון ראשון: 10:30

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully